Hei!
Olisin hankkimassa berberinskinkkiä.
Niinpä ajattelin kysäistä onko miten ystävällinen?
BERBERINSKINKKI
2
622
Vastaukset
- -0-
on melko säyseä lemmikki :)
tottuvat käsittelyyn eivätkä ainakaan kuulemien ja lukemien mukaan stressaannu kovin kaan kauheasti käsittelystä :) jos tarvit lisä tietoa olen tehnyt laji esitelmän tästä ja se on minull akoneella valmiina :) voin vastata kaikkiin kysymyksiin (tod.näk.) jos vain jtn keksit :) - Ferskutus
Itse omistan kaksi berberiskinkkiä ja ovat todella ihmisystävällisiä. Tietty se riippuu siitä miten paljon niitä käsittelee, itse leikin niiden kanssa melkein päivittäin ja hyppäävät heti kädelle jos sen laittaa terraarioon. Saattavat joskus kömpiä olkapäällekin nukkumaan :) Ovat helppohoitoisia ja kilttejä. Hiekka tietenkin on haasteellisin kun ulosteet sekoittuvat siihen. Kannattaa tutustua sellaiseen nettisivuun kuin http://www.matelijat.info/berberiskinkki/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337