En oikein itse osaa rakentaa Html sivuja, joten olisiko kukaan kiinnostunut tekemään niitä? mieluiten sellainen joka tekisi ihan ilmaiseksi... -Kiitos-
Html sivustolle tekijää??
8
216
Vastaukset
- Jekku<3
Mä voin tehä sun kaa sivut!
Mä ilmotan sulle osoteen Sit kun ne oon sinnää vaihees! - Jekku<3
Kerron sulle kaikki tiedot kirjautumiseen!
- Jekku<3
Kerro Sitte minkä nimen haluut!
- -annskuu-
Eli siis meseosoitteeni on tuossa ylhäällä jos sinulla on mese niin lisäileppä niin saisin tietoa kokemuksestasi vähän enemmän : ) ja jos sinulla ei ole mseseä niin voithan toki laittaa tavallista s postiakin :)
- -annskuu-
-annskuu- kirjoitti:
Eli siis meseosoitteeni on tuossa ylhäällä jos sinulla on mese niin lisäileppä niin saisin tietoa kokemuksestasi vähän enemmän : ) ja jos sinulla ei ole mseseä niin voithan toki laittaa tavallista s postiakin :)
Sähköposti taii siis meseosoitteni olikin ann-s-kuu@hotmail.com
- Elsku
Anna s-postisi jos tahdot tehdä sivut kanssani.
Olen kokenut tekemään sivuja ja osaaan tehdä sivut HTML puolelle koska itsellänikin on/oli.
Mutta jos kiinnostaa niin anna mulle s-postisi niin sovitaan tarkemmin!- -annskuu-
Haluaisin vielä vähän titoja tuosta toisestakin ja sitten päätän, eli jos sinulla on mese niin voitaisiin jutella tästä enemmän... ja siis tietenkin jos sinulla on vain s posti niin voit lähettää posti :)
- -annskuu-
-annskuu- kirjoitti:
Haluaisin vielä vähän titoja tuosta toisestakin ja sitten päätän, eli jos sinulla on mese niin voitaisiin jutella tästä enemmän... ja siis tietenkin jos sinulla on vain s posti niin voit lähettää posti :)
Tässä siiis vielä osoite ann-s-kuu@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066