ammuttiin Pihtiputaalla 7. maaliskuuta 1969 sattuneeseen veritekoon, jossa sekatyömies ja pienviljelijä Tauno Pasanen ampui neljä häntä pidättämään tullutta poliisia.
Kysymys kuuluukin miten yhdistäisit,tämä tapauksen meille tänne suomussalmelle?
Kahdeksan surmanluotia
4
894
Vastaukset
- se ollut
Suomussalmelta kotoisin se vallesmanni, joka lähetti poliisipartion(t) paikalle. Josko se oli Heikkisiä, en ole ihan varma!!!
toimitti, neljä poliisi miestä kohti Tauno Pasasen ammuttavaksi, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
- joka ojaan kaadettiin.
rantaneuvos1 kirjoitti:
toimitti, neljä poliisi miestä kohti Tauno Pasasen ammuttavaksi, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Keitä olivat ne,jotka käyttivät tätä siltarumpuna ylikävellessään?Mistä syntyi viha?
- höpötys
meni jotenkin näin,että heikkisiä helvetissäkin,tolosia toinen puoli;onneksi on vain yksi rantaneuvos eero seppänen suomussalmi,muuten tulisin kohta kaistapäiseksi,ääää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358