Keskustapuoluelaispainotteinen kunta. Kunnan sosiaalitoimi huostaanotti poikani ja haki hänelle edunvalvojan, joka siten edusti alaikäistä poikaani syntymäkotini myynnissä. Olin antanut poikani äidille rahaa tilaan kohdistuneiden lainojen hoitoon, ja uhrannut tilaan muutoinkin varojani. Tila myytiin, vaikka minulla oli siihen elinikäinen asumisoikeus. Mitään korvauksia en asiasta saanut, ja kuinka ollakaan, tilan osti Timo Kallin poika.Kähmintääkö politiikalla??? Olen nyt tehnyt Köyliön kunnalle korvausvaatimuksen asumisoikeuteni menetyksestä, sekä tilaan sijoittamistani varoista.
Köyliön kunta on...
5
905
Vastaukset
- Pitkää ikää vain
Asumisoikeus voi hyvin olla edelleen voimassakin. Kannattaa tutustua alan kirjallisuuteen, esim. netistäkin löytyy Pietiläinen: Viljelijän luopumisturva
Miten luopumiseläke luotiin ja sukupolvenvaihdoseläkesyntyi 1971–1974.
Voisit ehkä kutsua kansanliikkeenkin kylään?Kansanliikkeen?? Kansanliikettähän kyllä tarvittaisiinkin.. lakkoilemaan kansakunnan asiat kuntoon. Ihmetyttää Sarasvuon touhukin. Itse kerää miljoonaosingost ja laittaa väen kävelemäänn. Kai siitä kansanedustaja tulee seuraavalla vaalikaudella,heh..
- Sarasvuo on liikemies
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Kansanliikkeen?? Kansanliikettähän kyllä tarvittaisiinkin.. lakkoilemaan kansakunnan asiat kuntoon. Ihmetyttää Sarasvuon touhukin. Itse kerää miljoonaosingost ja laittaa väen kävelemäänn. Kai siitä kansanedustaja tulee seuraavalla vaalikaudella,heh..
ja jokainen meistä toimisi vastaavassa tilanteessa samoinKaveri on keksinyt loistavan liikeidean jolla tienaa vielä pirun hyvin. Keksikää itse joku hyvä idea ja luovuttakaa silloin osinkonne työntekijöille.. Tokkopa moni niin toimisi.
Ja etkö sinä ole se joka on tänne aiemminkin kirjoitellut? Ja samasta aiheesta. Tuskin aiheetta mitään on tehty, siitä on turha puolueita syyttää. - eduskuntaan,
Sarasvuo on liikemies kirjoitti:
ja jokainen meistä toimisi vastaavassa tilanteessa samoinKaveri on keksinyt loistavan liikeidean jolla tienaa vielä pirun hyvin. Keksikää itse joku hyvä idea ja luovuttakaa silloin osinkonne työntekijöille.. Tokkopa moni niin toimisi.
Ja etkö sinä ole se joka on tänne aiemminkin kirjoitellut? Ja samasta aiheesta. Tuskin aiheetta mitään on tehty, siitä on turha puolueita syyttää.niin sehän on vain merkki siitä, että riittävä osa kansasta uskoo hänen kykyihinsä ajaa asiaansa. Jokaisella on muuten mahdollisuus perustaa yritys ja saada se menestymään, turha sellaista on kadehtia.
- Von Lagerbom
eduskuntaan, kirjoitti:
niin sehän on vain merkki siitä, että riittävä osa kansasta uskoo hänen kykyihinsä ajaa asiaansa. Jokaisella on muuten mahdollisuus perustaa yritys ja saada se menestymään, turha sellaista on kadehtia.
Jos toteaa Sarasvuon toimineen moraalisesti tuomittavasti korjatessaan potin, ja omalta osaltaan lisäsi näin työttömyyttä. Toisinkin olisi voinut toimia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184