Helsingin Sanomat hyökkäsi kovasti Kuopiota vastaan Lääkealan keskuksen siirron yhteydessä. Siirto tulee varmasti onnistumaan hyvin ja koko maa hyötyy, kun kaikki eivät asu Helsingissä. Helsingin Sanomat kuitenkin soti kovasti Kuopiota vastaan. Ei HS ollut mitenkään erityisesti Lääkelaitoksen ystävä, vaan käytti Lääkelaitosta Keskustan hajottamiseen ja onnistui siinä myös. Keskustan suosio kaupungeissa laskee aina vaan.
Samalla tavalla HS tekee politiikkaa tässä maassa ja ajaa Suomea vahvasti Natoon. Sanoma, joka omistaa HS:t, omistaa lehtiä myös Venäjällä ja ajaa venäläisten etuja Suomessa. Tänään pääkirjoitus ajaa venäläisten oikeuksien parantamista Suomessa. Peruin tilaukseni juuri.
Helsingin Sanomat on
9
473
Vastaukset
- tekemistä
maakaupoista Hesari raportoi heti MTV:n 45 minuuttia ohjelman tuotua asian esille. Varmasti huomisessa on mukana taas lisää, sen verran huolestuttavia oli eilisen ohjelman tiedot. Eipä tainnut Mullikka vieläkään herätä. Ja täällähän Mullikka kumartelee venäläisiä ja niiden tuomia rahoja.
Lääkelaitosasian jälkeen oli Hesarin sunnuntainumerossa 2 sivun Kuopion kehumisjuttu. No meni se jo naurettavuudeksi, kun kuopiolainen toimittaja ? Nykänen kehui kaikessa tyypillisen kuopiolaiseen tapaan. Meidän kuopiolaisten pitäisi oppia pitämään joku hoti kehuskelussa ja vertailuissamme muihin. HS on uutisoinnissa tasapuolinen verrattuna SS:miin. SS kirjoittaa vain Kuopioon liittyvät asiat etusivula ikään kuin elämää ei olisi sen ulkopuolella ja siksi Kuopiolaisista on tullut asioiden oikeaa laitaa ymmärtämättömiä. Sama ilmiö on mm. Kainuunsanomissa. Olisi syytä lukea muitakin lehtiä niin tietää mistä puhuu eikä nolaa itseään.
- ssssssss
Yleisesti ottaen kuopiolaisten ei kannata välittää Brunon avautumisista, hän kun on osoittanut Varkauden foorumilla vihaavansa avoimesti kaikkea Kuopioon liittyvää. Tällä kertaa kuitenkin viimeisessä lauseessa oli pientä totuuden siementäkin...
- News
Luetun ymmärtäminen on hieno asia. Ei kukaan ole kiinnostunut mistään Savon Sanomista tai Kainuun Sanomista. Ne ovat paikallislehtiä, eikä niitä lueta kuin oman kylän baareissa. Aku Ankan levikki on varmaan moninkertainen noihin "tiedotusvälineisiin" verrattuna. Tässä maassa on yksi valtakunnallinen lehti, jolla on oma poliittinen tahto.
- 2re3ge3tg3e
Toimittajan irvikuvan Perttu Kauppisen Kuopiota mollaavat paskajutut Hesarissa olivat ala-arvoisinta "journalismia" mitä tässä maassa on pitkilleen julkaistu, ylittää taatusti pienimpien maakuntalehtienkin sepustukset. Ja kyseinen artikkeli oli vain yksi esimerkki monista. Tuolla erittäin osuva kirjoitus artikkelista: http://lehti.samizdat.info/2008/12/09/2819/
Että haista sinä Bruno2 ja Hesarin tasapuolisuus vaan pitkä vittu ja yritä olla itse nolaamatta itseäsi. - ei bruno
2re3ge3tg3e kirjoitti:
Toimittajan irvikuvan Perttu Kauppisen Kuopiota mollaavat paskajutut Hesarissa olivat ala-arvoisinta "journalismia" mitä tässä maassa on pitkilleen julkaistu, ylittää taatusti pienimpien maakuntalehtienkin sepustukset. Ja kyseinen artikkeli oli vain yksi esimerkki monista. Tuolla erittäin osuva kirjoitus artikkelista: http://lehti.samizdat.info/2008/12/09/2819/
Että haista sinä Bruno2 ja Hesarin tasapuolisuus vaan pitkä vittu ja yritä olla itse nolaamatta itseäsi.Luepa toimittaja Nykäsen ylitsevuotava kehumisjuttu Kuopiosta - aivan maanpäällisestä taivaasta. Se oli aukeaman suuruisena parhaalla paikalla sunnuntai-hesarissa. Siinä sai moni lukija makeat naurut. Eikä se ollut kuin tavanomaista savolaista kehumisen retostelua, jota Savon Sanomatkin on täynnä.
- Reino E Rankki
Oon lukenut sitä jo 30vuotta ja taso on mennyt kyllä todella alas.
- määrää
Tuo pitää paikkansa.Yritin kirjoittaa lehden keskusteluihin joskus Karjalan palauttamisesta,mutta hesari sensuroi ne aina vain pois.Aatos Erkolle on kai tärkeämpää saada busines Venäjällä pyörimään hyvin.
- selvä asia
on lehti joka ei yritäkkään ajatella asioita valtakunnantasolta, vaan on selvästi lehti joka on tämän vanhan keskustapuolueen iltalypsypolitiikan jatkaja. Kaikki asiat käsitellään vaan oman paikkakunnan navan kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959