hiljaista kuin huopatossutehtaalla...
Täällähän on
3
553
Vastaukset
- tonttu
Nw palstallakaan mitään ruukaa ole kaikki odottelee pääesiintyjien kiertuetta ;)))
- Röykkäri
... sitä pitäisi keskustelua olla kun Tarja on niin ylimaallisen kaunis, lahjakas, upea esiintyjä, The She ja mitä kaikkea muuta naurettavuutta tämä puoli on tungettu täyteen. Niin harvinaislaatuisesta yksilöstä luulisi saavan keskustelua aikaiseksi, vastahan julkaistiin se Enough digitaalisena. Nyt tänne äkkiä kommentoimaan ja ylistämään.
Tai saataisiin nyt edes kunnon provoja tänne puolelle niin olisi edes puoliksi niin vilkasta kuin NW-puolella. Vai eikö Tarjaa edes vihata tarpeeksi? - uusfani
Röykkäri kirjoitti:
... sitä pitäisi keskustelua olla kun Tarja on niin ylimaallisen kaunis, lahjakas, upea esiintyjä, The She ja mitä kaikkea muuta naurettavuutta tämä puoli on tungettu täyteen. Niin harvinaislaatuisesta yksilöstä luulisi saavan keskustelua aikaiseksi, vastahan julkaistiin se Enough digitaalisena. Nyt tänne äkkiä kommentoimaan ja ylistämään.
Tai saataisiin nyt edes kunnon provoja tänne puolelle niin olisi edes puoliksi niin vilkasta kuin NW-puolella. Vai eikö Tarjaa edes vihata tarpeeksi?Kun on niin ihana, kaunis, karismaattinen, suosittu ja uskomattoman hyvä laulaja ja esiintyjä, niin yksinkertaisesti ei tarvitse selitellä! Tarja vaan on!
seli seli seli seliseli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358