Esimerkiksi nimeltämainitsemattomalla videoita hostaavalla sivustolla on erittäin paljon metallimusiikkivideoita. Kommenteissa sanotaan vaikkapa "Haa! tämähän on hyvää skandinavilaista progressiivista death/black grindcore noisea!" ja toinen kaveri vastaa, että "ei tämä mitään sellasta ole N00b! vaan tämä on death occult bepop jazz metallia!". Ketä sellanen kiinnostaa?? Vituttaa niin armottomasti tollaset "supertietäjät", joten olen luonut monta tunnusta kyseiselle sivulle ja olen tarkoituksenmukaisesti alkanut vittuilemaan näille henkilöille ja siitähän on sitten kehkeytynyt monen kymmenen, ellei sadan kommentin sanasota. Metalli on metallia alagenren alagenrestä riippumatta.
Vihaan metallimusiikin "koti-insinöörejä"
5
795
Vastaukset
- allan1
Voin kertoa, että et ole ainoa, joka näitä pätijöitä vihaa. Vitutuskäyrä nousee niin armottomasti joskus, kun tälläkin palstalla lukee kommentteja.
Oikeastaan ainoa huono asia, mitä metallimusiikista voi löytää, on juuri nämä "HC-tietopankki-fanit".- Pauno-setä
EI ne ole mitään HC-tietopankki-faneja vaan MC-tietopankki-faneja!
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=32214
- Billy_Ray_Curys
Alagenret ovat mielestäni ihan hyviä luokituksia. Itse esim. kuuntelen lähinnä blackmetallia. Mutta tosiaan rasittavaa kun alagenrelle syntyy alagenre ja sille vielä alagenre josta täytyy päteä.
- jklajklöjkljkljkl
Vanhat herrat perustavat yhtyeean: Soitamme hevisyndikkapunkkia ja rhythm and blues -oi oi:ta.
- Guano?
Doin' funky shit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207