paniikki

huolestunut äityli

Mun oma pieni tyttöseni sai jonkinlaisen kohtauksen tänä iltana.
Tyttö on luonteeltaan todella pirteä ja ADHD vikaa on todella paljon. Eli eloisa kyllä on.

Ei yleensä rauhoitu sylissä, mutta huomasin tytön menevän ihan veltoksi ja sen suusta valui kuolaa.
Sydän hakkasi tytöllä todella lujaa, mutta tuntui kuin se olisi ollut sikeässä unessa.
Selkään taputtelujen jälkeen tyttö taas piristyi, mutta olen huolestunut tietenkin.

Voiko joku ystävällisesti kertoa hiukan että onko tapahtunut tälläistä tilannetta kenellekään muulle?
Tuollaisen shokin jälkeen aion kyllä tämän yön valvoa ja tarpeen vaatiessa lähteä lääkäriin.

4

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä linkki
      • huolestunut äityli

en osaa sanoa että tyttö olisi nukkunut..
        Silmät hänellä oli ihan kokonaan auki ja se oli niin pelottava tilanne kun ruumis meni ihan veltoksi.

• tuli

mieleen insulinooma. Siinä tosin on paljon muitakin oireita kuin tuo syljen eritys. Itse olen kaksi frettiä menettänyt tuolle sairaudelle, joten jos yhtään epäilet, että frettisi on sairas, niin vie se lääkäriin ja pyydä ainakin aluksi mittaamaan verensokerit. Kannattaa googlata ja tutustua sairauteen joka tapauksessa, on sen verran yleinen harmi näillä.

• .-.-.-.-.-.-

mullekkin tuli ekana mieleen insulinoma. se on tosiaan yleistä freteillä. yleensä ei aivan pennuilla, 2v jälkeen oireita alkaa ilmaantua, voi myös tulla vasta paljon myöhemmällä iällä ns. vanhuuden sairautena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe