Jossain täällä oli puhetta harrastajaorkestereista aikuisille soittajille. (Siis muita kuin musiikkiopistojen.)
Mitäs niitä sitten on?
Ei kyllä ole montaa ainakaan pääkaupunkiseudulla:
Helsinginkadun sinfoniaorkesteri
Lauttasaaren orkesteri
Töölön seurakunnan
-tietääkö joku muita?
harrastajaorkesterit
4
439
Vastaukset
- soittaja
Kauniaisten Orkesteri
- Tietäväinen O)
Ruoholahdessa toimiva Apollo-orkesteri on erittäin hyvä aikuisten ihmisten yhteisö, jossa uudet soittajat otetaan innolla vastaan. Harjoitukset ovat torstaisin Ruoholahden Kappelissa kello 18.00-->
Kapellimestari on erinomainen! Tule katsomaan. - pillittäjä
www.espoonpuhallinorkesteri.fi
Harjoitukset Karakallion monitoimitalossa torstaisin 18.30 - 21.00. Johtaa Simo Kanerva, RSO:n eläkkeellä oleva pasunisti ja Sibelius Akatemian pasuunansoiton lehtori. Varsinkin trumpetti-sektio kaipaa vahvistusta. Käyrätorvia ja lyöjiä toivotaan kovasti porukkaan! - Anonyymi
Wasa Sinfonietta, vaikuttaa Vaasassa yllätys, yllätys ja kaipaa vaskipuhaltajia riveihinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264