Mobile9

Mikä vikana`?

yritin ladata kännykääni(6220) mobile9 stä mario peliä.Painoin downloadia ja yläkulmaan tuli tietopalkki painoin hiiren oikeaa näppäintä ja lataa tiedosto sitten keskelle ruutua tuli haluatko tallentaa tämän tiedoston vai etsiä internetistä ohjelman jolla tamä tiedosto voidaan avata? painoin etsi ja sitten se meni jonnekkin windowsin sivuille ja en päässyt eteenpäin siitä kun painoin tallenna se tallensi sen omiin tiedostoihin mutta kun laitoin senkännykkääni en löytänyt sitä mistään? en tiedä edes mihin pelit pitäisi pistää auttakaa

6

2349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • didii321

Yleensä Nokian kännyköissä vastaan otetut tiedostot tulee tekstiviesteihin "Saapuneet" kansioon

• sdfasfsdf

riippuu ihan mihin laitat sen pelin, minä laitan aina muut kansioon ja aina löytyyy..!!

• kuhanz

joo, elikkäs sun pitää saada tuo tiedodsto puhelimeesti esim. kaapeli, bluetooth, infrapuna tms. sit avaat puhelimella sen sovelluksen.
      toinen on sit se et lataat Nokia PC Suiten ja asennat sen sillä (ehkä helpoin tapa)

• Jonne

Mulla on toi sama kyseinen puhelin ja lataan myös Mobile9:stä tiedostoja.

Kun lataat sen tiedoston puhelimees, mee Valikko> Asetukset> Tiedonhallinta> Tied.hallinta.

Sitten meet muistikortin tietoihin ja etsit sen pelin. Se peli pitää sitten asentaa puhelimeen, sitten se vasta toimii ja tulee esiin sovelluksiin Omat kansioon. Vaikka asennuksessa lukee ettei puhelin tue tiedostotyyppiä, painat vaan kyllä niin se tukee sitä kumminkin ja se toimii :)

Toivottavasti auttoi?

• Elppis

Moi. Auttakaa mua ettii toi Nokia music guess peli kännykkään. En oo löytäny.

• Nimetön0

Meet ja lataat uudestaan tallennat sen kännykkään ihan sama minne kunhan löydät ja sitten meet kännykällä sinne kansioon ja asennat. Toimii ainakin S60 kännyköissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe