Tässä ennen nukkumaan menoa ajattelin kysistä kun en googlella löytänyt mitään tietoa.
Kun sattui ihmeellinen tapaus tänään kännykkäpuhelun aikana.
Normaalisti soitin toiseen kännykkäliittymään ja sitten puhuttiin, niin kesken kaiken puhelusta kuului sellainen ääni.
Miten sitä kuvaisi...oikastaan suoraa sellainen ula-radion ääni, kun jokin lähetystulee tai loppuu. (sellainen aaltoileva kaksi osainen ääni).
Kauheen vaikea selittää..mut toivottavasti joku tajuu.
Kysyin puhelun aikana sitten vastpuolelta et kuuluiko se ääni hänellekin, mut ei ollut kuulunut.
ääni kesti kumminkin melkein 2sek ja sen erotti selvästi.
Joten kysyin et mikä se oli?
Ja miten se liittyy puheluun tai sen reititykseen?
Harhoja en kuullut ja tiedän mitä kuuliin..siitä ei ole epäillystäkään.
Ääni kesken puhelun
4
828
Vastaukset
- lst5.echelon.nsa.gov
Ole huoleti, se oli vain $oneran urkintajärjestelmän merkki että puhelusi on tallennettu myöhempää analyysiä varten. Sinun ei sitä olisi pitänyt kuulla, mutta järjestelmää korjataan että vastaisuudessa et ääniä kuulle.
- mutta kuului
puhetta muutama sana kun soitin kaverille... ja sitte toinen kerta kun soitin kanssa eräälle kaverille niin puhelu meni jollekkin ihan muulle vaikka oli oikea numero ja vielä nimen kanssa tallessa puhelimessa... selasin kaikki läpi mutta en ymmärrä mistä johtui.. se vaan yksin kertaisesti meni eri numeroon vaikka oli toinen numero mihin soitin ihme touhua
- sattui myös
mutta olen saunalahden asiakas.. olin kaverin kanssa puhelimessa kun kuului miehen ääni kesken puhelun >tämä on erittäin salaista< olin siin naisen kanssa puhelimessa.. hänkään ei kuullut mutta itse pelästyin että miten se voi olla mahollista
- Don't Worry...Be Happy
Ruotsin armeijalla on vähän vanhanaikaiset vehkeet,ni ne joskus kuuluu läpi...Jenkkien masinat kuuntelee ihan ilman häiriöitä. ;D ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337