Misistä löytyy Suomen fanaattisin SISU mies.Hartolassa oli ainakin 70-80 luvuilla sellainen setä jotta turpaan olis tullu jos nenäkkäin olis mollannu SISUA.Tais uunin sytyttäminen maksaa muutaman tonnin kun rahapussista sytykkeet otti.Ei löydy tänäpänä tälläisiä tosi miehiä.
Mistä löytyy
8
1848
Vastaukset
- ne on visusti
lukkojen takana ja ilman avainta.
- !!! !!!!!!!!! !!!!!!!
Siinä ISO SISU mies? No poikakin osti ensin Scanian mutta siirtyi sitten Sisuun, no siitä ne ongelmat alkoi!
Sisu on ihan paska!- taida..
olla niin fanaattisia sisu-miehiä enää, mutta kaania osastolta kyllä löytyy fanaatikkoja jotka kusee heti housuun jos sisulla menee niistä ohi, tai kaania joutuu lasarettiin ja joku muun merkin mies sen huomaa.
- ajaa myös
Ootko ees ajanut sisulla?Mikähän siinä on vikana?Auto se on siinä kun muutkin kuorkit.
- Seon rahtimiestiloista
meinaan RÄKÄ-REIJJO!!!! Siinä on pojat niin vannoutunut kaania 111 mies että jää sisu miehet ja transit miehet tokaks!! On ajanu vuodesta 97 lähtien kania 111 klopetrotter versiolla joka on hyvin harvinainen ja räkä reijjo tempasee turpaa jos vähäki vittuilee autosta ja saattaapa reijjo vetästä jo ennenkö kerkee ees vittuilee......
- lukijamies
Eikös tuossa Ajolinjassa ollut jokuaika sitten juttua Halisen ukosta, joka luottaa vaan Fulleriin pöllinajossa? Oli vähän sen oloinen, juttu, ettei muut kelpaa. Mutta onhan se Sisu Fullerilla hyvä ja luotettava peli, jos osaa ajaa.
- 12e480
Kun Sisun valmistus loppuu, ostan lipputangon ja vedän lipun puolitankoon. Sitten lopetan autohommat.
- --- --- --- ---
Minä lopetin jo silloin,ku isäntä vaihtoi kanikan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748