Hei! Olen menossa Eximian valmennuskurssille (en ole vielä ilmoittautunut) ja olisin kiinnostunut tuosta alennuksesta:
"Kun tulet Eximian abi- tai valmennuskurssille kavereiden kanssa, voitte hyödyntää kaverikimppa-alennuksen. Mainitessasi ilmoittautumisesi yhteydessä kaverisi nimen, saatte molemmat 10 %:n alennuksen oman kurssinne hinnasta. Kolmen hengen kimpassa saatte kukin alennusta 15 %. Ilmoittautumisten ei tarvitse olla samalle kurssille vaan riittää, että varaatte kurssipaikkanne samanaikaisesti."
Jos et ole vielä varannut valmennuskurssia ja olisit kiinnostunut tulemaan mukaan alennukseen, lähetä vaikka mitä pikimmiten sähköpostia (annjuska87@gmail.com) niin ilmoittaudutaan yhdessä. :)
Eximian kaverikimppa-alennus
annjuska
2
663
Vastaukset
- lääkikseen
Hei! Itse etsin myös Eximian valmennuskursseille tulevia, jotka haluaisivat tulla kaverikimppaan kanssani. Ilmoittatua pitää siis yhdessä ja kurssien ei tarvitse olla samoja. Kertokaahan jos löytyisi halukkaita.
- Mukaan myös
Hei,
oletko saanut porukan jo kokoon. Etsin myös porukkaa. Ilmoittele: nikke07@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239