Mutta nyt ainakin saadaan asiat kuntoon.
"keskusrikospoliisiin palkataan 10 henkilöä kehittämään verkkoseurantaa. Lisäksi suojelupoliisi saa kaksi lisävirkaa valtakunnan turvallisuuteen liittyvään nettivalvontaan ja Helsingin poliisi yhden lisäviran poliisin mukana olemiseksi nuorten suosimissa nettipalveluissa.
Paatero kertoo Savon Sanomissa, että poliisi saa kuukauden sisällä valmiiksi konkreettisen esityksen, kuinka huolestuttavasta nettiaineistosta voi antaa vihjeitä. Paateron mukaan kukaan ei pysty valvomaan verkkoa riittävän hyvin, joten netin omavalvontaa eli vihjetietoa kaivataan kipeästi.
- Keskusrikospoliisi analysoi vihjetiedon ja sen jälkeen asia siirtyy tarvittaessa paikallispoliisille toimenpiteitä varten, Paatero kuvailee.
Paateron mukaan poliisi parantaa myös kansainvälisiä valmiuksiaan nettivalvonnan tietojen vaihdossa."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902289163999_uu.shtml
Lehti: Poliisi lisää nettivalvontaa kuukauden sisällä
Seriffi olisi riittänyt?
2
867
Vastaukset
- avj
ÖLIKO SINULLA MUITA KUUMIA UUTISIA ?
- Seriffi olisi riittänyt?
Onkohan se mini-petanque ihan kunnon peli, vai vaan pikkulasten juttu? Itse en ota kantaa, koska se ei ole minun tehtäväni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220