RAAMATUN SANATOTEUTUU

kuulija

Viimeisinä aikoina,raamatusn sana toteutuu,siitä laista ei katoa pieninkään piirto.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

20

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omin sanoin kertoa viestin sisällön?

Tämä siksi, että jakeita lainataan ympäripyöreänä, ymmärtämättä tuon'taivaallista.

Ei henkilökohtaista, yleinen ilmiö.

• Se on

jo selvästi sanottu.

• ottoalli
        Se on kirjoitti:

jo selvästi sanottu.

kyllä se ihan hyvä välillä pyytää selvennystä.Ei nää jutut aina mee jakeloon.
        Siis, jäämme mielenkiinnolla odottamaan.

• kuulija

Edellisessä jakeet ovat raamatunsanasta,joita jeesus tarakoitaan vaikka kaikki muut maailmassa katoaa viisauskin lakkaa tieto käy turhaksi,niin raamatun sanassa, olevasta laista ei häviä pieninkään piirto. Jos jolla ei ole ýmmärrystä anokoon sitä.
        Jotka eivät ole perehtyneet raamatun sanomaan eivä kyllä ymmärrä,se ei ole romaanikirja luoeta kuten romaania,se on jumalan ilmoittama sana.

• alibaba
        kuulija kirjoitti:

Edellisessä jakeet ovat raamatunsanasta,joita jeesus tarakoitaan vaikka kaikki muut maailmassa katoaa viisauskin lakkaa tieto käy turhaksi,niin raamatun sanassa, olevasta laista ei häviä pieninkään piirto. Jos jolla ei ole ýmmärrystä anokoon sitä.
        Jotka eivät ole perehtyneet raamatun sanomaan eivä kyllä ymmärrä,se ei ole romaanikirja luoeta kuten romaania,se on jumalan ilmoittama sana.

koraani? Mistä tiedetään kumpi on oikeassa?
        Kumpi se nyt on vahvempi Allah vai Jumala?

• kuulija
        alibaba kirjoitti:

Jumala on ollut enne aikojen alkua,joka on tehnyt kaiken.Ihminen on viimeisin joka on luotu tänne.
        Ihmisen tekemä jumala on kuollut,ei tuo elämää mihinkään,se häviää jumalan henkäysellä.

• Aritta
        kuulija kirjoitti:

Se on ihan tosi koska mihinkä ne häipyisivät. Eri asia sitten mitä näillä lailla tarkoitetaan. Uskovaisten tulkinta raamatusta kun on niin perin juurin ahdasmielista ja sanatarkkaa.

Nämä lait joista siis puhutaan raamatussa ovat samat kuin kosmiset lait, esim vetovoimalaki.

• Aritta
        kuulija kirjoitti:

Jumala on ollut enne aikojen alkua,joka on tehnyt kaiken.Ihminen on viimeisin joka on luotu tänne.
        Ihmisen tekemä jumala on kuollut,ei tuo elämää mihinkään,se häviää jumalan henkäysellä.

on aina ollut ja tulee aina olemaan koska olemme Jumalan Hengestä lähtöisin.

Allah on myös Jumala.

• testaa kirjoitukset!
        alibaba kirjoitti:

se vatii paljon lukemista ja ajatustyota ja verailemista.
        Kun sen opit, hylkaat koraanin ensimmaisesta lauseesta!

• linkki.

Minulle on konkreettiseti tullut nyt tämä tieto että tieto katoaa, siinä mielessä kun äitini on yli 80 v, ja ollut kova kutomaan, ja nyt pyörittelee vain käsissään peittoaan,

ja kun kysyy että mitä oot nyt kutonut, puhuu kyllä että on kaikki kutonut.
        Mutta totuus on kun yritimme kutoa, ei onnistunut mitkään, siis tieto on katoavaa.

• alibaba
        testaa kirjoitukset! kirjoitti:

se vatii paljon lukemista ja ajatustyota ja verailemista.
        Kun sen opit, hylkaat koraanin ensimmaisesta lauseesta!

että molemmat ovat harhaoppeja.
        Universum on jumalani, se ilmenee kaikkialla.

• Joo-ooo

Se voi ehkä toteutua, mutta sinun oikeinkirjoitustaito ei ainakaan.

• kuulija

Toteutuu kaikesta huolimatta,vaikka kirjoittaisi kuinka väärin tahansa.

• alkuperäisestä..

...sama vastaava: "en minä teille rauhaa,vaan eripuraisuutta"...kilinvitun liipasin.vai kumpi on nopeampi kuin jänis"?....

• ja pitää kuin.......

Kuten huomaat niin Jeesus oli aivan oikeassa, myös tällä palstalla toteutuu eripuraisuus melkein joka viestissä.

• Runoilijat ovat pelastusven...

Suuret uskonnot ovat laivoja
      Runoilijat pelastusveneitä
      Kaikki terveet ihmiset ovat hypänneet yli laidan.
      – Hafiz

• ottoalli

johon kristityiksi tulleet otetaan talteen. Jeesus sanoo: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita,
        ( siis omasta mielestään vanhurskaita), vaan syntisiä parannukseen".

Pelastusveneitä ei tarvita. Arkki on uppoamaton.

Suurten uskontojen laivoista pitääkin jokikisen täyspäisen hypätä yli laidan, sillä ne kaikki uppoavat.

• "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."

Aivan, jatko puuttuu. Miksi jätit sen pois?

Jeesus ei tullut kumoamaan lakia eikä profeettoja vaan täytämään lain, eli asettamaan rakkauden lain edelle.!

Esim. jälleensyntymistä Jeesus ei ole kumonnut. Sehän kuului ja kuulu yhä edelleen
      juutalaisuuteen ja Jeesus oli juutalainen.

Synnymme uudellen maan päälle korjaamaan virheitämmee ja näin kehittymään rakkaudessa.

• löpinää.........

"Synnymme uudellen maan päälle korjaamaan virheitämmee ja näin kehittymään rakkaudessa."

Mistäs tuo väitteesi löytyy Raamatusta? Ei mistään, tiedät sen.

Lopeta pelleilysi ja kasva aikuiseksi.

• perustelu

"Esim. jälleensyntymistä Jeesus ei ole kumonnut. Sehän kuului ja kuuluu yhä edelleen juutalaisuuteen ja Jeesus oli juutalainen."

Jos joku asia kuuluu juutalaisuuteen, ei se tarkoita että se olisi totta ja Raamatun mukaista. Juutalaisilla on valtava määrä perinnäissääntöjä eli ihmisten keksimiä sääntöjä, joista Jeesuskin heitä läksytti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe