Kakkosautoksi/työautoksi ostattelemassa polo farmari vm.2001 1,9 eko dsl. Ajettu alle 200000km. Tehty huoltoa, jakopää ok...
Kannattaako?
Polon ostosta...
8
1161
Vastaukset
- Tixa
Jos vaihteisto on vaihdettu uuteen,voit päästä 100tkm ilman suurempia ongelmia.Uusi vaihteisto maksaa yli 2200 €.
- harkintaa
...vikana? Tai siinäkin...
Malli ei ollut eko d vaan SDI 1.9 ja vm. 2001
Tuntuu olevan hinta-laatusuhde kohdillaan mutta mietimmä... - Tixa
harkintaa kirjoitti:
...vikana? Tai siinäkin...
Malli ei ollut eko d vaan SDI 1.9 ja vm. 2001
Tuntuu olevan hinta-laatusuhde kohdillaan mutta mietimmä...Vaihteisto yksi heikoimmista mihin olen törmännyt.Myös Bora ja Golf kärsii samasta ongelmasta.
- yleistä,
Tixa kirjoitti:
Vaihteisto yksi heikoimmista mihin olen törmännyt.Myös Bora ja Golf kärsii samasta ongelmasta.
samoilla kriteereillä Toyota kärsii moottoriongelmista.
- Tixa
yleistä, kirjoitti:
samoilla kriteereillä Toyota kärsii moottoriongelmista.
Olen itse henkilökohtaisesti vaihtanut vw:n laatikkoja useita!
- monta volkkaria
Tixa kirjoitti:
Olen itse henkilökohtaisesti vaihtanut vw:n laatikkoja useita!
löytyy Suomesta, aika monen Toyotankin moottoria on korjattu Suomessa.Kaveri sai uuden moottorin Avensikseen, onneksi takuuseen.
Nuo Toyotan vikajutut vaan tuppaavat poistumaan S24:ltä yliaktiivisen Sheriffin takia.
Ei ainakaan yhtään palvele autonostajan asiaa tuollainen peittely.
- A063
Esimerkiksi valokytkin maksaa 148.50 €. Lisäksi se on tyyppi/suunnitteluvika (kaikki lamppujen tarvitsema virta kulkee onnettomien kytkinpintojen läpi). Eikä kytkintä saa tarvikeosana. Käsittämätön ahneus (suomessa) pilaa merkin maineen.
- poxelo
Pääsin onneksi eroon 2000 vuosimallin Polosta. Merkistä kokemusta kymmenen auton verran, mutta Polo yllätti kyllä kakkosautonakin miinus-merkkisesti.Joskus pääsi autoon sisälle, joskus sieltä ulos. Välillä tipahti ikkunat alas yms. Positiivista tosin oli pieni kulutus ja hyvä ajettavuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106