Pääministeri Putin ja Suomen ulkoministeri Stubb pitivät seuraa onnistuneen neuvonpidonpäätteeksi. Stubb intoutui puhumaan komeista urheilusaavutuksistaan ja jatkuvasta liikunnan harrastuksestaan ja niin vain kävi, että Stubb sai kuin saikin Putinin innostumaan lenkille menosta seuraavana aamuna.Päätettiin juosta Kremlin ympäri. Lehtiväki sai tietenkin vihjeen asiasta ja oli tietenkin aamulla paikalla.
Aluksi miehet juoksevat kuten kuntoilijoille sopii, hitaasti ja rauhallisesti. Mutta kuinka ollakkaan, kilpailuksihan se sitten meni. Stubb voittaa rinnan mitalla.
Seuraavana päivänä Pravda kertoo tuloksen:
HUIPPUTASON JUOKSUKILPAILU EILEN
Kremlin ympärijuoksussa varhain eilenaamulla kunnostautui meidän Pääministeri Putinimme sijoittumalla kisassa toiseksi. Kisaan myös osallistunut Suomen ulkoministeri Stubb jäi toiseksi viimeiseksi.
Juoksukilpailu
IpsiDei
1
1242
Vastaukset
- Puhunu peililleen :
My name is Vladimir. Vladimir Putin the President of Unitet States of America.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244