Eli olisiko jolla kulla kokemuksia hotel colonial nimisestä hotellista Tukholmassa? Onko hyvä yöpymispaikka? Entä millainenkohan on majoitukseen sisältyvä aamiainen? Ja onkohan hotelli todellakin kävelyetäisyyden päässä keskustasta? Erityisesti minua kiinnostaisi kokemukset budget-huoneista. Hintansa puolesta kyseinen hotelli vaikuttaa hyvältä, mutta muista puolista olisi kiva saada lisäinfoa.
Kokemuksia Colonial Hotelista Tukholmassa?
tukholmaan
2
448
Vastaukset
- ihan ok
Olen kerran yöpynyt, viime kesänä.
Ihan Ok, siisti ja kävelymatka kauppakaduille ja T-centraleniin jne.
Aamiainen samaa tasoa kun muissakin hotelleissa, eli ihan riittävä ja runsas.
Puuroa, leipää, jogurttia, leikkeleitä, juustoa, hedelmiä, munakokkelia jne.
Kannattaa aamulla syödä vatsa täyteen, niin pärjää sillä pitkälle päivään.
http://www.colonial.se/- tukholmaan
Kyseisestä hotellista taidankin nyt varauksia lähteä tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190