huurteiset puut
herättävät minut
valkoinen ajatus
laskeutuu olkapäälleni
kuiskaa monenlaisia
sanoja
kuuntelen lumottuna
luonnon sanomaa
valkoinen ajatus
3
187
Vastaukset
- ajanmittaaja
oikein nukut, vai haaveletkos vain tähän aikaan vuodesta?
Onhan se toik upeaa olla täällä luonnon keskellä ja yrittää olla jonakin.
Hyvä runo sinulla. sopii ajankohtaan.omassa kolossanihan minä nukun, kiviset seinät
ympärillä ja höyryä puhisen. Karhuhan minä olen ja
katselen sinua aina kuusen takaa, että mitäs
sinä hommailet..
Taisin taas torkahtaa väärään aikaan ja nousta taas liian aikaisin ylös.tällaista on karhun
elämä, ei kai käy kateeksi...?
Nyt ei vielä syki suoni runojen, mutta heräävä
on auringon paisteeseen upeaan, jota odotan.- ajanmittaaja
kuusitahtea kirjoitti:
omassa kolossanihan minä nukun, kiviset seinät
ympärillä ja höyryä puhisen. Karhuhan minä olen ja
katselen sinua aina kuusen takaa, että mitäs
sinä hommailet..
Taisin taas torkahtaa väärään aikaan ja nousta taas liian aikaisin ylös.tällaista on karhun
elämä, ei kai käy kateeksi...?
Nyt ei vielä syki suoni runojen, mutta heräävä
on auringon paisteeseen upeaan, jota odotan.Vai karhuna sinä talvesi vietät?
alkaa olla aikas nousta ja touhuamaan ruveta ;)
Ja kuusen alla sitä lymytään, niitä kovin on vähänlaisesti näillä main, sillä kuusiraja on kovasti alhaalla päin.
Mut pari kuusta on pihassa mun, ehkä löydänkin lymypaikkasi sun.
Iloa keväästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917