Milanon keskusrautatie asema (air terminal)?

keishan

Ensimmäistä kertaa olen lähdössä milanoon ja olen menossa ryan airlilla joten kone lentää bergamoon.
Jos menen bussilla bergamosta milanoon niin mihin se bussi pysähtyy ? Olen kyllä kartasta löytänyt tuon rautatieaseman mutta onko se oikea asema minkä olen löytänyt...mikä ihme on tuo air terminal juttu ? Onko tuo rautatieasema íhan kävelymatkan päässä milanon keskustasta vai pitääkö siitä vielä jatkaa jollain eteenpäin ?
Kiitos jo ennakoon :)

7

2474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d**

Milanon keskusrautatieasemalta pääsee näppärästi metrolla keskustaan. Matkaa on sen verran että ei sitä viitsi ainakaan matkalaukun kanssa kävellä. Air terminal ei kuulosta tutulta, mutta se lienee se bussipysäkki asema-alueella, jossa myös Malpensan lentokenttäbussit pysähtyvät.

• tsukaduga

varo keskusrautatieasemalla valtavia kusilammikoita, rikotuilla lasipulloilla tappelelevia jengejä, kerjäläisiä, varkaita, narkkareita (mm kauppasivat huumeita) ja juoppoja. näitä kaikki oli ihanan romanttisessa keskusrautatieasemalla milanossa vuosi sitten.

• jaston

Kuulostaa ihan perinteiseltä illalta esim. Helsingin rautatieasemalla. Eli eiköhän toi varotus nyt ollut ihan pikkasen ylimitotettu.

• enssio
        jaston kirjoitti:

Kuulostaa ihan perinteiseltä illalta esim. Helsingin rautatieasemalla. Eli eiköhän toi varotus nyt ollut ihan pikkasen ylimitotettu.

Aivan, menimme yöllä ja meno oli kuten muuallakin yöaikaan. Ei vaikeuksia, kun ei hae niitä.
        Taksikuski tosin ei kiinnostunut kilsan kyydistä, koitti huonolla engnallilla opastaa meidät hotellille.

• paniikkia

Marraskuussa -08 käytiin, kyllä viestisi oli vahvasti liioitteleva. Kaikenlaista jengiähän siinä pyöri, mutta normaali varovaisuus riittää.

• Sepi

Tammikuun lopussa oli päivisin rautatieasemalla ihan siistiä ja rauhallista. Yksi narkki kävi tupakkaa pummaamassa. Vähän huuteli italiaksi mennessään, kun ei polttavilta suomalaisilta herunut kaverille.

• Cityvihreä

No johan oli kommentti. Siistimpää Milanon rautatieasemalla on kuin Helsingissä. Juopot? Eipä niitä juuri muualla näe kuin Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe