mitä pesuainetta tarvitsen pul vaipoille ja villakuorille? mitä se sappisaippua on?
ja mainostakaa, misä saan edullisemmin!
pesuaineet
3
387
Vastaukset
- niny22
Vaipat yleensäkin kannattaa pestä hajustamattomilla ja mahdollisimman allergiaystävällisillä pesuaineilla, jotta eivät allergisoi ja ärsytä vauvan herkkää peppua. Kestovaippojen pesuaineissa ei saisi olla saippuaa yli 5%, eikä zeoliittia ollenkaan, sillä se huonontaa imukykyä. Sopivia ovat esim. Erisan pyykinpesuneste ja Rainbown Sensitive color- pyykinpesuneste.
Villakuoret taas pestään erillisellä villapesuaineella käsin. Sonett-villanpesuaine lienee yleisimmin käytetty.
Jos olet myös kiinnostunut pesuaineiden ympäristöystävällisyydestä, katso etteivät ne sisällä fosfaatteja.- ..Nappi
kannattaa kokeilla!!!
täältä ainakii edullisesti
http://jossu.valmiskauppa.fi/pesupahkinat-p-780.html
- MommyMe
Hei,
Itse hankin sappisaippuan kakkatahrojen poistoa varten. Mutta aika vähän olen sitä tarvinnut. Toki sitä voi käyttää myös muille tahroille.
Sitä saat tilattua netin kestovaippoja myyvistä kaupoista. Muistaakseni hinta oli jotain 4 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239