Koko maailmalle esitellään uusi 9-3X Crossover maastoauto.
http://www.saab.com/campaigns/fi/fi/saab-9-3x/start#/overview/
Ja vuoden päästä esitellään uusi 9-5 vaikka kyllä minusta nykyinen on edelleenkin luokkansa ykkönen ja tarvetta olisi korkeintaan pikku päivitykseen.
http://fi.worldcarfans.com/9090123.006/saab-9-5-prototyyppi-nhty
Tänään esitellään Genevessä
5
243
Vastaukset
- video
Jo olikin korkea aika kiinnittää huomiota markkinointiin.
- vain...
"Ja vuoden päästä esitellään uusi 9-5"
Nooh, jos sun pitäisi pistää vaikkapa 10 000 euroa vetoa, esitelläänkö tuo vai ei, niin kumpaa veikkaisit?- nokittaisin
toisen mokoman, enempää en uskaltaisi riskeerata.
En näe mitään syytä lyödä vetoa, onko joku automerkki olemassa vai ei. Jos yhden merkkisiä autoja ei ole kaupan, voin ostaa toisen merkkisiä.
Viisi vuotta sitten Korealaisia autoja myytiin hyvin vähän Suomessa. Nyt niitä on kadut täynnä. Ajat ja automerkit muuttuvat. Ladakin oli joskus suosittu.
Saab intoilijat alkavat olla paniikissa ja ymmärrän tuskan, kun joutuu luopumaan ihanteestaan.- että hukumme
Mr-Anderson kirjoitti:
En näe mitään syytä lyödä vetoa, onko joku automerkki olemassa vai ei. Jos yhden merkkisiä autoja ei ole kaupan, voin ostaa toisen merkkisiä.
Viisi vuotta sitten Korealaisia autoja myytiin hyvin vähän Suomessa. Nyt niitä on kadut täynnä. Ajat ja automerkit muuttuvat. Ladakin oli joskus suosittu.
Saab intoilijat alkavat olla paniikissa ja ymmärrän tuskan, kun joutuu luopumaan ihanteestaan.... paskaan .... kaikki nurkat täynnä vanhoja ruosteisia riisikuppeja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164