eli metsästän paljon pienriistaa ja koira minulla on.
labbis on 5kk vanha koulutus käynnissä dameilla ja riistalla ei ongelmia.
ja alkaa malttamaan odottaa hae käskyä.
mutta 6kk iässä aattelin alkaa yhdistämään noutamista kun paukku kuuluu.
vinkkejä.
ps. koira on sekä perhe että metsästyskaveri mihinkään nome tai muihin kisoihin ei olla menossa niin sille tasolle ei ole pakko yltää
niin kuinka paljon harjoitusta koira vaatii
noutajat
1
283
Vastaukset
- Ilona2
Riippumatta siitä, menettekö nomekokeeseen tai ei, mielestäni ehdottomasti koiran pitää osata olla paikallaan ja lähteä noutoon vasta käskystä.
Eli minä harjoittaisin ensin noudon paikallapysymisen satavarmaksi ennen laukauksen mukaan ottoa, laukaushan useimmiten kiihdyttää koiraa.. Ollaan harjoiteltu jopa niin, että markkeerauksen jälkeen koira jää paikalleen ja haen itse damin, jolloin koiran todella pitää pystyä hallitsemaan paikallaanolo. Tai sitten niin, että vieressä olevan toinen koira saa käskystä lähteä, ja oma joutuu pitämään paikan. Meillä on käytössä harkoissa starttipistooli tai sorsapilli, hyviä vaihtoehtoja kumpikin ...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833