Luin joskus et kaksoset yrittää paljonkin saada kumppaninsa takaisin.
No minulla oli tässä pienoinen kriisi ja tarvitsin saada yösijaa muutamaksi päiväksi. Tiesin että muut eivät olleet kotona, jotka tunsin, joten hän jäi ainoaksi vaihtoehdoksi.
Selvitin tilanteen ja tein selväksi, etten ollut vielä varma tarvitsenko paikkaa olla yötä. Hän oli kuitenkin heti ystävällisin mielin sanomassa, että olisi mukavaa jos tulisin.
Olimme siis eronneet syksyn aikana, olikohan tämä jotain sinne päin, että kaipaa minua?
(en siis mennytkään sinne yöksi)
Kaksosen juonet
8
2352
Vastaukset
- toiveajattelua?
Itse uskoisin että kaksosen ystävyydellä tarjosi yösijaa tarvitsevalle. Ei sen enempää. Varmaan varmemman vastauksen saisit jos kysyisit ao. itseltään. Ei kai kukaan voi tietää toisen ajatuksia, varsinkaan kukaan täällä, ihan tuntemattomat ihmiset.
- jos kuitenkin
joku sittenkin tietää mitä ajattelet?
- että tutisen :)
jos kuitenkin kirjoitti:
joku sittenkin tietää mitä ajattelet?
Jospa joku osaisikin lukea kaksosen ajatukset... ainakin kaksonen itse... Ei taida kuulua niihin helpompiin tehtäviin. :)
- allekirjoita
Ei kuulu kaksosen tapoihin vinkua ketään takaisin jos on joskus menny suhde poikki. Harvemmin myös palaa suhteeseen taikaisin jos toinen osapuoli sitä haluaa.
Kaksonen on auttavainen ja empaattinen luonne ja yleensä jos joku apua pyytää ja voi olla avuksi sen tekee.- kaksostyttö
ketään takasin....
- kaksosnainen
no, empä tiedä, itse olen ainakin yrittänyt saada kaikki poikaystävät takaisin, ja kovin!! ei ihme etteivät he enää halunneet mua takaisin! onneksi olen nyt pitkässä suhteessa ja ollaan onnellisia!
- se
näin menee!
- kaiketik
sinäkin sitten olet kaksonen, koska olit entisesi luokse änkeämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728