Kuvia Vilnasta viime heinäkuulta http://www.rinnekasi.com/
Kuvia Vilnasta
5
1340
Vastaukset
- Ostaja?
Olihan upeat sivut, onneksi olkoon ja upeat koirat, meillä oli samanlainen Leonbergin narttu, maailman ihanin koira.
Hei siitä mökistäs yritin tihruilla hintatietoja, en löytänyt, kerro hp ja kerro samalla kuka on tehnyt nuo upeat sivut.- rinne8
sieltä sivun alalaidasta löytyy likki ,palauteposti, laita sitäkautta tarinaa jos kiinnostaa !
- Vee2
ei juuri huonommin tehdyt sivut vois olla, mutta kauneus on katsojan silmässä.
- rinne8
Vee2 kirjoitti:
ei juuri huonommin tehdyt sivut vois olla, mutta kauneus on katsojan silmässä.
Joo , olen samaa mieltä , niillä on siellä palvelimella jotain häikkää , että semmoset sivut tällä kertaa . Toivotaan että ne varsinaiset sitten joskus taas aukeaa ?
- rinne8
rinne8 kirjoitti:
Joo , olen samaa mieltä , niillä on siellä palvelimella jotain häikkää , että semmoset sivut tällä kertaa . Toivotaan että ne varsinaiset sitten joskus taas aukeaa ?
Olis mukava että saitti aukeais , silla Vilna on nätti kaupunki mutta ei kovin edullinen ,ruuan juoman ym. suhteen . Mutta komea !Mulla on siellä sivuilla kuvia etelä-amerikan rundilta . Se oli SE mikä mun sieluni vei !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259