elikä brasilian löytyy täältä..
http://www.supportersplace.com/store/supportersplace_fi_category_1471.html
on muitakin fanipaitoja...
suurimman ja kauneimman fanipaidat..
7
516
Vastaukset
- Koeman 4
Tarkoititko kenties Ronaldinhoa tuolla "kauneimmalla"?
Itseäni ihmetyttää sivustosi hinnat. Pari kautta vanhoista paidoista pyydetään samaa kuin uusista. Esim. 2006/2007 kauden paitoja saa euroopasta yleensä -50%.
Aidot vanhat paidathan toki ovat arvossaan!- pablo83
joukkuetta tarkotin tolla..
- ozzy94
pablo83 kirjoitti:
Vittu mikä siinä Brasiliassa on niin vitun hianoo. Varmaan se kun se on niin menestyksekäs joukkue.
- pablo83
ozzy94 kirjoitti:
Vittu mikä siinä Brasiliassa on niin vitun hianoo. Varmaan se kun se on niin menestyksekäs joukkue.
paras ja brasilialla on taitavimmat pelaajat..
- <<<<
pablo83 kirjoitti:
1.SAKSA
2.TURKKI
3.ENGLANTI
4.ITALIA
< JA SOKERINA POHJALLA HOLLANTI.MULLA ON HIMASSA TURKIN.SAKSAN JA ENGLANNIN PAIDAT..SUOSIKKIJENGEJÄ SAKSASTA VFB STUTTGART.BAYERN LEVERKUSEN.WERDER BREMEN.
TURKISTA BESIKTAS JA SITTEN ENGLANNISTA IPSWICH JA COVENTRY CITY.HOLLANNISTA PSV EINDHOVEN - ozzy94
pablo83 kirjoitti:
paras ja brasilialla on taitavimmat pelaajat..
brassit on menestyksekäs joukkue niin se on sun mielestä paras. Helppohan sitä on kannustaa kun se voittaa ( paitsi 2006 kusi Ranskalle(kkohan se oli)
- tubiz84
<<<< kirjoitti:
1.SAKSA
2.TURKKI
3.ENGLANTI
4.ITALIA
< JA SOKERINA POHJALLA HOLLANTI.MULLA ON HIMASSA TURKIN.SAKSAN JA ENGLANNIN PAIDAT..SUOSIKKIJENGEJÄ SAKSASTA VFB STUTTGART.BAYERN LEVERKUSEN.WERDER BREMEN.
TURKISTA BESIKTAS JA SITTEN ENGLANNISTA IPSWICH JA COVENTRY CITY.HOLLANNISTA PSV EINDHOVENFC Inter Turku... Siinä se on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249