Moikka!
Vaikka naistenpäivä ei minulle mikään suurin juhla olekaan, tulee silti toivotetuksi kaikille naispuolisille ihmisille Hyvät naistenpäivät sekä saan itsekin toivotuksia ja tekstiviestejä liittyen naiseuteen. Mieheni on sitten sitä mieltä, että Naistenpäivä on ihan p*ska, että ei aio mulle edes toivottaa naistenpäiviä, varsinkaan kukkia sun muuta on turha olettaa. Enkä odotakaan kukkasia, vaan sen pienen toivotuksen naistenpäivästä, että kuinka hienoa että hänellä on Nainen. Mutta viime vuonna sain sen jo kokea ettei toivotuksia tule. Kun ei kerta ole miestenpäivää, niin ei saa olla naistenkaan. Piste. Katsotaan mitä tänä vuonna tapahtuu.
Naistenpäivä
3
425
Vastaukset
- harasoo
Jos joku ei tiedä tästä naistenpäivästä niin se on anteeksiannettavaa mutta jos ja kun tietää niin pitäähän muistaa vaikka vaan toivotuksin.
Olette te naiset meille tärkeä elämänilon lähde kuten mekin toivottavasti teille! - mievainN
Sain tänään ruusukimpun mieheltäni huomiselle Naistenpäivälle...olemme 31v.olleet avioliitossa.
Kaunis ja ihana Naistenpäivä myös Sinulle sinne jonnekkin.. - orvokki1977
ja kaikille naisille!!!!!!!!!!!
Venäjällä se on todella suuri juhla. Se on pyhäpäivä, naiset ovat prinsessia tänä päivänä. Lastentarhassa tytöt saavat korttia, koulussa makeita ja kukkia, perheessa ja töissä kukkia, juhla ja lahjoja mieheltä :-) Kiva juhla. Miehet tekevät kaikki kotityöt, UNELMA PÄIVÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204