naistenpäivä joka päivä, ilman meidän naisiamme meitäkään ei olisi tännekään kirjoittelemassa, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi
"Rantaneuvos" ja olkoon
5
567
Vastaukset
- juhlaneuvos
Joka päivä juhlistetaan naistenpäivää.
- Naitu nainen,eli akka
On se ihana, että meillä on Rantaneuvos-niminen henkilö, joka muistaa aina ihmisiä. Tokkopa kukaan tuntemani suomussalmelainen mies muistaa edes onnitella naistaan. Minun rakkaani muisti minua siten, että ostin itse tulppaanit tavallisesta kaupasta ja onnittelin itseäni, että sillee.......Tämmönen on tämä jörrimiessuku. Tovon, että tämä kirjoitukseni nostattaisi joiltakin uroksilta hiukset(mikäli niitä on)pystyyn ja aloittaisimme keskustelun meille niin ihanista armaista.Kiitos etukäteen palautteista.
- mikkomiihkali
Naitu nainen,eli akka kirjoitti:
On se ihana, että meillä on Rantaneuvos-niminen henkilö, joka muistaa aina ihmisiä. Tokkopa kukaan tuntemani suomussalmelainen mies muistaa edes onnitella naistaan. Minun rakkaani muisti minua siten, että ostin itse tulppaanit tavallisesta kaupasta ja onnittelin itseäni, että sillee.......Tämmönen on tämä jörrimiessuku. Tovon, että tämä kirjoitukseni nostattaisi joiltakin uroksilta hiukset(mikäli niitä on)pystyyn ja aloittaisimme keskustelun meille niin ihanista armaista.Kiitos etukäteen palautteista.
On meitä vielä, miehiä ilman hiustakin. On muuten muitakin ilman juuri sitä ajatusta ja hiusten kanssa. Minulla ei ole hiusta eikä hiuksia eikä ajatusta. Näin sanoi entinen vaimoni kolmekymmentä vuotta sitten.
Olen tyytyväinen hänen sanomaansa. Ei ole enää tarvinnut katsella naisia saati miehiä tai ahvenia. Eli olen onnellinen erakko siipien kanssa ja ajattelen vain yhtä päivää kerrallaan.
- mikkomiihkali
No mittee nyt tuas on uutta rantaneuvokseksta?
Ei kai se ennee häiriöks oo, ku se lussii nyt tiällä meillä. Ihan pitemmän aikkoo, joten elkee leipoko piirakoita turhaan. Tulloo kalliiks valtion piikkiin.- huihaihei
Minne Neuvos on muuttanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358