Juice laulaa paljonkaan muiden tekijöiden tekstejä - yhden tiedän: Lasinkuultava laulu, joka on P.Mustapään tekstiin tehty. Kaunis biisi.
mahtoiko
5
396
Vastaukset
- hippinuorukainen
ainakin seuraavat muiden tekemät piisit on Juice levyttänyt: kuubalainen serenadi (Masi Luoma ja luojan luomat), hopeinen kuu ja one more cup of coffee (kuopio-iisalmi-nivala) sekä Veikko Lavin pettynyt mies ja sotahevonen (syylliset ja syyttömät) on niitä enemmänkin mutta nuo tuli nyt mieleen..
- volans
vaikka en ihan tuota tarkoittanut. Muistin kyl tuon Dylanin biisin ja Hopeisen kuunkin, mut mietin lähinnä sanoittajia/runoilijoita. Mutta toki, onhan nuokin.
- GonstaB
sotilaspoika ainaskin äkkiä tuli mieleen.
- dzuicefan
...Maamme-laulu. Sehän päätti jokaisen Juicen keikan. Ja on hän sen levyttänytkin.
- ainakin mukaili
"... Senaattori ja Boheemi-levyllä on Päätalon tekstiä mukaileva sanoitus kappaleessa Lohi nousee."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358