naimisen äänet

Tarkkakorva.

Kerrostalossa asun ja kyllä arsyttää kun naapurista kuului taas niin selvästi nuorenparin rakastelu-ähinät. Ja parin tunnin ajan, pientä taukoo välillä ja taas mentiin!
Miksi muuten on seinäelementit hiton viileitä yleensäkin huoneistoissa vaik ulkona plusasteita.
Jos esim korvaa pidät seinässä pidemmän aikaa niin koko poski on viilee, flunssaa pukkaa.

8

4212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä häiritsee

Mulla rupee kyrpä seisomaan ja panettamaan jos kuulen moisia ääniä. Yritä siinä sitten saada unta kalu pystyssä.

• neuvoja!

Käytä esim. juomalasia kuuntelemiseen, kuulet paljon paremmin ja ei tule flunssaa...

• on se ikävää...

No onko niitä naapurin panemisääniä sitten pakko kuunnella korva kiinni seinässä, jos siitä kerta flunssa tulee?

• kovia kokenut

...naimisääniin, ei se pitemmän päälle innosta!

Vähän auttaa, kun tiedän kyseisen pariskunnan tytön olevan varsin nätin näköinen. Voi ajatella, millaista olisi nussia hänen kanssaan!

Vaan kun vaimo ei tunnu ollenkaan innostuvan noista naimisäänistä, minkäs siinä teet!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mikähän sunikä ,saati kokemus?Yleensä näissä homissa kuuluu ääniä,toisilla kovempaa se on elämää,jopa elämän alkua.

• tuossa.

tilanteessa on alkaa soittamaan naapurin puhelimiin ja hälyyttää molempien puhelimia niin kauan, että homma keskeytetään. Sitten kun se taas jatkuu, niin ei muuta kuin uutta hälyä =)

• Anonyymi

Siis vittu on ärsyttävää kun kuulee tollasii sus ääniä päivät pitkät ja nakki vaa seisoo ku kuulee tollasii ja tekee mieli panna jotai

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe