Olen aloittamassa kuorossa ja mun tarttis keksiä joku laulu minkä esitän kuoron johtajalle joka sitten päättää sovinko kuoroon ja jos sovin mitä ääntä laulan yms.
Mikä olisi hyvä laulu laulaa mistä selviää helpolla mitä ääntä mä laulan eikä olis kovin vaikea?
kuorossa aloittaminen
4
848
Vastaukset
- nimen omaan
siinä, että sinun pitää tietää tuo asia itse.
Valitse kappale, jonka ITSE koet itsellesi sopivaksi ja jonka HALUAT esittää. - lastenlaulu!
Ammattilainen kyllä kuulee äänimateriaalin ja musikaalisuuden laulusta kun laulusta. Kansanlaulut ja lastenlaulut aivan hyviä vaihtoehtoja. Mene kirjaston musiikkiosastolle ja selaa Toivelaulukirjoista joku tuttu ja itselle mukava kappale.
Kivaa kuoroharrastusta! - -vieras- (aloittaja)
pääsin kuoroon ja laulan ykkös sopraanoa, olen käynyt kaksissa harjotuksissa ja vaikeaa on...
mitenköhän monta kertaa pitää käydä harjotuksissa, että pääsee edes vähän itekin laulamaan ettei koko kuorossa olo aika mene muitten kuuntelemiseen?- kotona niin
johan alat itsekin siellä hoilaamaan. Älä silti lakkaa kuuntelemasta muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041841
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 821476
- 1191269
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831259Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241100- 691081
- 381032