Eräs komea leijonauros on tehnyt minuun suuren vaikutuksen. Onko kokemuksia kellään vastaavanlaisesta suhteesta?
Kauris (N) ja leijona (M)
7
1346
Vastaukset
- sitruuna71
Itelläkin kiinnostava leijonamies näköpiirissä, joten haluisin kanssa vähän kommentteja tähän.
- elin
2 vuotta leijonamiehen kanssa ja kun minä aikas tyypillinen kauris ja hän jellona niin eipä ollut varsinaisesti match made in heaven se liitto.
Minä suorapuheinen,tarvittaessa hyvin tylykin ja hän mies joka halusi kuulla vain ylistystä ja kauniita sanoja et ei toiminut,ei...
Osaan tulla asioissa vastaan ja myötäillä mutta en tee sitä yksin kun toinen luulee että muut olemassa häntä palvellakseen.
Nykyisen vaakamiehen kanssa molemmat ymmärretään tehdä oma osuutemme suhteen eteen ja jopas näyttää tulevaisuus kummasti valoisammalta!!- sitruuna71
on ollut eläissäni 2 suhdetta ja molemmat vaakoja. Ja en enää ikinä halua vaakamiestä. Ehkä sitten annan tolle leijonauroolle mahiksen;)
- niinpä niin
leijona haluaa palvelusväkeä, ja tyypillisellä kauriilla on liikaa itsekunnioitusta suostuakseen sellaiseen rooliin. leijona kaipaa huomiota ja liehittelyä, kauris inhoaa kaikkea teennäistä ja näyttää tunteensa mieluiten teoin. molemmilla vahva tahto ja halu hallita suhdettaan. arvomaailmat aivan erilaiset. ei natsaa, kauhukuvio pidemmän päälle, jossa molemmat saavat toisistaan pahimmat puolet esiin
- kauris n
ei oo tarttenu katua,minun ainakaan
- ...........
vai niin..
- ...
Yhdessä kestettiin yli 20v. Ei ollut aivan helppoa koskaan. Loppujen lopuksi liitto kariutui kai täysin erilaiseen arvomaailmaan. Toista leijonaa en miehekseni enää ottaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728