mennä ainakin naimisiin
mennä ainakin naimisiin
6
1392
Vastaukset
- kaarina
asua ainakin jonkun talven thaimaassa..
- Daffodille
- Opetella elämään ihmisiksi niin ettei tarvitse katua ennen kaatumistaan.
- Nähdä muutamia kiinnostavia matkakohteita
- Saada lapsenlapsia ja nähdä niiden kasvavan
- Rakastaa itseään ja läheisiään ihan rutuille
- jaaneli
mä en ny niin naimisiin menosta välitä. lapsia ois hyvä saada viis kappaletta ja niin että oisin nelikymppisenä mummo(eli kun teini-ikäsenä en lapsia saanut niin nyt on tulevilla lapsilla alle viistoista vuotta syntyä ja tehä niitä jälkipolvia)
mutta jos lapsettomaksi jää niin sitten on pakko pysyä itte lapsellisena koko loppuelämänsä. elellä työttömyystuella kun tyhmäähän se nyt ois naisihmisen pelkästään itteä varten alkaa rahaa kerätä.. - <<<<<
SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN JA SITTEN NAIMISIIN < JA SE OIS MUN UNELMA JA SITTEN KUN OLTAISIIN KAKSISTAAN RADIOSSA SOISI MARKKU ARON SYDÄN TUNTEE
- <<<<
JA SITTEN AVIOITUA TYYLILLÄ
- <<<<<
OLISI IHANAA RAKASTUA.SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN JA NAIMISIIN JA LOPPUEN LOPUKSI AVIOITUA TYYLILLÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337