Mitenkä tätä kannattaa yrittää?
Onnistuuko jatkokasvatus kotona näistä purkissa olevista salaateista, persiljoista ja muista yrteistä?
Pitäiskö sittenkin lähteä itse siemenistä? Melko hidasta.
Keittiön ikkuna on itään.
Yrtit ikkunalla
3
1247
Vastaukset
Tätä asiaa kysytään ilmeisesti alvariinsa. Useimmat vastaavat, että niitä kaupan ruukkuja on aivan helppo viljellä kotonakin.
Varmaan jollekin näin on, mutta ei minulle. Ei onnistu, ei... lieneekö ikkuna väärään suuntaan.
Sitävastoin laitan pääsiäisenä tarvittavat yrtit ja taimet alulle sisätiloissa ja jo viimeistään Jussina on hyvää tavaraa tarjolla. Salaatit yms. panen suoraan maahan siemennauhassa ja oikein toimien saan satoa läpi kesän. Tomaatit kiipeävät kasvusäkistä kohti taivaita; jokunen yrtti on aina onnistunut talvehtimaankin ja otan ne vastaan suurella kunnioituksella.
Toistaiseksi joudun hankkimaan yrtit ruukuissa: syön yrtit ja heitän tyhjät ruukut roskiksen syöveriin, iloisesti kolisevat.- tereeee
Sinun ikkunasi pitäisi osoittaa länteen!koska sieltä tulee kaikki muutto linnutkin!!!.
- sellasen
basilika ruukun jossa multa ja siemenet 4 eri basilikaan.
Muovi päälle viikoksi ja itäänpäin olevalle ikkuna
syvennykseen .... vihreätä alkoi näkyätosi äkkiä ...siirtelin pikkusia alkuja 5
eri isoon kukkaruukkuun - ja nyt olen syönyt jo basilikaa
muutamankinkerran .... hirveitä kasvaan!!
Ei mahdollisuutta laittaa muualle joten siinä ne
on ruokapöydän vieressä hienännäköisenä :-)
Eka kerta kun kokeilin ja aion kokeilla
muitakin ensi vuonna ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748