Olisiko kellään kokemuksia tuosta kyseisestä pyörästä esim. Onko kuinka kestävä pyörä, pystyykö kuinka hyvin ajaa matka ajoa ja onko kuinka tehokas? Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Ducati monster 600
4
5644
Vastaukset
- on ihan soiva peli
ja kokemusta on muutama vuosi. Ihan kestäväkin on, mulla ei ole ilmaantunut mitään varsinaisia vikoja. Jarruja, besaa ja renkaita syö niinkuin kaikki muutkin pyörät. Kaupungissa ketterä ja mutkatielläkin mukava. Ja ylläripylläri motarilla nakupyörä ei ole mikään ajonautinto. Jos mukavaa ja hiljaista matkapyörää etsit suosittelen jotain bemaria talonkokoisella tuulilasilla tai muuta homosohvaa tai sitten ihan vaan autoa. Monsterista saa sen sijaan muuten hyviä fiiliksiä unohtamatta ducatin muhkeita soundeja (äänet tietysti edellyttää putkien muutostöitä).
- terveselkäinen
Monsterin takajousitus on kivikova.
Jos on selkävaivoja, niin Monster kannattaa unohtaa. Itse huonoselkäisenä kykenin ajamaan Monsterilla 2 500 km, sitten oli pakko myydä pois ja ostaa Bema.
Muuten Monster oli kylla minusta kaunis ja viehättävä pyörä. - ST 800
terveselkäinen kirjoitti:
Monsterin takajousitus on kivikova.
Jos on selkävaivoja, niin Monster kannattaa unohtaa. Itse huonoselkäisenä kykenin ajamaan Monsterilla 2 500 km, sitten oli pakko myydä pois ja ostaa Bema.
Muuten Monster oli kylla minusta kaunis ja viehättävä pyörä.Olen hankkimassa vaimolle omaa pyörää ja valinta olisi kutakuinkin päätymässä 600:een Monsteriin. En tunne Ducateja kovinkaan hyvin (koska ajan BMW:llä!). Millainen pyörä ajaa, kestävyys, ongelmat jne käyttökokemukset. Millaisena näette noin 2000 mallisen ja 20 000 km ajetun vehkeen olevan hinnaltaan.
Kiitos tiedoista!
- IC-350
Naisten pyörä melko laiska ei oikealle motoristille noita pienellä konella olevia suosittelisi teho ja vääntö lopuu ennen aikojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327