potissa meni 200usd paffi voi työntää pelinsä perseeseen, jo toinen krt mulle!
KKKK
4
438
Vastaukset
- kyllä työntää
pelinsä perseeseen, ei siinä mitään. tosin paffi ei omista eikä kontrolloi Ongamen pokeriverkkoa saati sitten sinun nettiyhtettäsi, et sillei hei!
- on käynyt
samalla tavaalla että yhteys on katkenut.tässä vaan ihmetyttää se että seuraavaan peliin pääsee heti jos olis netti yhteydessä häikkää niin se katko olisi pitempi kuin yhden pelin ajan.elikä olisko tahallista potkimista pelistä ulos.
- ihan tahallista
potkimista ulos, niikö?
ahhahah.. juu varmasti! Ongamen verkkohan perustuu varmaan juuri siihen että pelaajia potkitaan aina säännöllisesti ulos, juuh.. hehehe.. ehhe.. eh.. on teillä vaan jumalauta mielenkiintoisia teorioita ah ah ah..
- Tellustelija
Ei senpuoleen, etteikö verenpaine moisesta nouse hengenvaaralliselle tasolle, tiedän tunteen.
Aikanaan vastaavasti onnistuin floppaamaan täyskäden niin, että sen juuri ehdin näkemään, kun Expekti meni nurin. Parin tunnin päästä kun saitti aukesi, hiukan jännäsin että olisiko jotain voittorahoja sittenkin tullut. Turha luulo.
Mutta, elämä on...
T:Tellustelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244