asiattomista viesteistä

mielipide tämäkin

Koitetaanhan pysyä tällä palstalla asiallisissa teksteissä ketään loukkaamatta. Kirjoitella rakentavasti, viihdyttävästi, kuka mitenkin, mutta aiheena Jari Sillanpään musiikki. Silloin ei tarvitse viestiketjuja poistella, sensuroida. Jos kokee epäkohtia elämässään tai että on ns. väärinkohdeltu, ymmärretty, niin onko se oikea tapa purkaa sitä haukkuen muita. Miettikääs.

10

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistavaa

jos tämä todella saataisiin toimimaan. Luulin jo olevani ainoa, joka peräänkuuluttaa asiallista, rakentavaa, kriittistäkin keskustelua, AIHEESTA! Jarin musiikista!

• brunetti28

olen minäkin toivottavasti menee kaikille perille

• vai yhtä??????
        brunetti28 kirjoitti:

olen minäkin toivottavasti menee kaikille perille

Voisiko tämäm ketjun poistaa, sillä tämä ei mitenkään käsittele Jaria tai Jarin musiikkia. Se kalikka kalahttaa johon.....

• sen vain olla siinä
        vai yhtä?????? kirjoitti:

Voisiko tämäm ketjun poistaa, sillä tämä ei mitenkään käsittele Jaria tai Jarin musiikkia. Se kalikka kalahttaa johon.....

ihan vain muistin virkistykseksi....ne kun nämä Jarin "fanit" tuppaavat olemaan niin kovin huonomuistisia tämän asian suhteen.

• miten tuo
        sen vain olla siinä kirjoitti:

ihan vain muistin virkistykseksi....ne kun nämä Jarin "fanit" tuppaavat olemaan niin kovin huonomuistisia tämän asian suhteen.

viestis ja edelliset liittyivät JARIN MUSIIKKIIN?LOPETTAKAA JO PAUKAPÄÄT MUUSTA KUIN JARISTA JA JA JARIN MUSIIKISTA KESKUSTELU TAI PAINUKAA SINNE MINNE EI AURINKO PAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(huutaen) ÄLLÖT!!!!!!!!!!

• että olet keksinyt
        miten tuo kirjoitti:

viestis ja edelliset liittyivät JARIN MUSIIKKIIN?LOPETTAKAA JO PAUKAPÄÄT MUUSTA KUIN JARISTA JA JA JARIN MUSIIKISTA KESKUSTELU TAI PAINUKAA SINNE MINNE EI AURINKO PAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(huutaen) ÄLLÖT!!!!!!!!!!

uuden jutun, sen ikivanhan lääkitys kuntoon-jutun tilalle. Olet selvästikin mieltynyt tähän mielestäsi varmaan hurjalta kuulostavaan:"painukaa sinne minne aurinko ei paista..." Se ehkä toimi siinä ensimmäisessä viestissä, mutta olet viljellyt sitä liian paljon ja nyt se on jo saavuttanut humoristiset mittasuhteet. Ei siinä enää auta kirjoittaa sulkuihin edes huutaen. Ota selville oman paikkakuntasi kirjoittajapiireistä tms. kirjoittamistakin voi opiskella, vaikkapa iltaisin. Meitä luonnonlahjakkuuksia kun on niin vähän, etkä sinä valitettavasti kuulu niihin.

• -verrtti-
        että olet keksinyt kirjoitti:

uuden jutun, sen ikivanhan lääkitys kuntoon-jutun tilalle. Olet selvästikin mieltynyt tähän mielestäsi varmaan hurjalta kuulostavaan:"painukaa sinne minne aurinko ei paista..." Se ehkä toimi siinä ensimmäisessä viestissä, mutta olet viljellyt sitä liian paljon ja nyt se on jo saavuttanut humoristiset mittasuhteet. Ei siinä enää auta kirjoittaa sulkuihin edes huutaen. Ota selville oman paikkakuntasi kirjoittajapiireistä tms. kirjoittamistakin voi opiskella, vaikkapa iltaisin. Meitä luonnonlahjakkuuksia kun on niin vähän, etkä sinä valitettavasti kuulu niihin.

ulkopuolisena kommentoin varovasti..."meitä luonnonlahjakkuuksia"? Ei avautunut minulle... mielestäni tekstisi ei kyllä ollut lahjakkuuden kirjoittama. Piste puuttui ja iso kirjain eli ehdottaisin oman paikkakuntasi kansalaisopistoa.

• kieliopista kysymys
        -verrtti- kirjoitti:

ulkopuolisena kommentoin varovasti..."meitä luonnonlahjakkuuksia"? Ei avautunut minulle... mielestäni tekstisi ei kyllä ollut lahjakkuuden kirjoittama. Piste puuttui ja iso kirjain eli ehdottaisin oman paikkakuntasi kansalaisopistoa.

vaan asiasta. Kansalaisopistot eivät palvele minua enää yliopisto-opintojen jälkeen suomenkielen opiskelussa ainakaan. Nyt asiaan kiitos!

• olen väitellyt
        kieliopista kysymys kirjoitti:

vaan asiasta. Kansalaisopistot eivät palvele minua enää yliopisto-opintojen jälkeen suomenkielen opiskelussa ainakaan. Nyt asiaan kiitos!

enkä pilkuista välitä vaan substanssista. Jarin (ja kaikkien muidenkin projektioissa) haukkumisella on aina lähtökohtansa haukkujassa itsessään. He paljastavat inhonsa tai muita adjektiiveja käyttäessään tietoja omista tiedostamattomista puolistaan. Siis kovin paljastavaa myös kirjoittajan henkilöstä.

• suomi.24.
        olen väitellyt kirjoitti:

enkä pilkuista välitä vaan substanssista. Jarin (ja kaikkien muidenkin projektioissa) haukkumisella on aina lähtökohtansa haukkujassa itsessään. He paljastavat inhonsa tai muita adjektiiveja käyttäessään tietoja omista tiedostamattomista puolistaan. Siis kovin paljastavaa myös kirjoittajan henkilöstä.

Haluaa muistuttaa, että moiset loukkaukset ja uhkaukset lähestyvät keskustelusyvyyttä. Joten ollaanpa asiallisia ja lopetetaan toisten kirjoittajien kommentoimiset ja kommentoidaan Jari Sillanpäätä. Muuten palsta joudutaan lukitsemaan.
        Sheriffi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1801
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1559
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1485
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1188
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1061
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1002
    Aihe