Mitä teet kun mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut,ruoka loppuun kaupasta,ja anarkia todella tulee joka paikkaan..
Kysymys?
32
845
Vastaukset
Jaa, sellaistako aktivoivaa toimintaa suunnittelette aikanne kuluksi?
- ***.*.*.*.***
Ei jäädä tuleen makaamaan!
- puusilimä
varmaan puolustan itseäni ja perhettäni.. vain vahvimmat selviää.. luonnonvalinnan kautta..
- jormakko
Kuolet vain taistelussa... hölmö. Käytä henkisiä taitojasi ja perusta puusilimät taistoon- liittouma. Anna muiden tappaa toisensa ja sitten nouse tuhkasta kuin feenikslintu ja vapauta ihmiskunta kurjuuden kahleista!!
- puusilimä
jormakko kirjoitti:
Kuolet vain taistelussa... hölmö. Käytä henkisiä taitojasi ja perusta puusilimät taistoon- liittouma. Anna muiden tappaa toisensa ja sitten nouse tuhkasta kuin feenikslintu ja vapauta ihmiskunta kurjuuden kahleista!!
siinä tapauksessa luonto ei ole valinnut minua.
puolustautuminen on kuitenkin ihan tervettä jos hullut hihhulit riehuvat jokapuolella.
- jormakko
Muutan Lappiin ja rupean erakoksi. Metsästän jänöjä ruuaksi ja panen poroja paksuksi.
keittää kahvia. Ja lähteä taistoon.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Nyyhkytän nurkassa.
- _sauvaa
heilauttamalla nostan valtameren vedet, ne hukuttavat anarkistit ja sammuttavat tulipalot, viidellä leivällä ja kahdella kalalla täytän tuhansien ruokakauppojen hyllyt.
- µµµµµµ
joltain peikolta?
- Pyöveli.
Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia.
- giljotiini
"Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia."
Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan. - Kuk regus susej
giljotiini kirjoitti:
"Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia."
Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan.lauma hulluja juutalaisia on tullut ja tappanut heidät.
"Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan." - Pyöveli.
Kuk regus susej kirjoitti:
lauma hulluja juutalaisia on tullut ja tappanut heidät.
"Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan."Entisajasta.
Silloin ei ollut yhtä skarppeja Ateisteja kun nykypäivänä.
Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan. - asdw32.exe
Pyöveli. kirjoitti:
Entisajasta.
Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.miten niin ei ole mellakoita jos ei ole uskovaisia. Kyllähän ihmiset voivat mellakoida vaikkeivat uskoisikaan uskontohömppään.
- Pyöyeli.
asdw32.exe kirjoitti:
miten niin ei ole mellakoita jos ei ole uskovaisia. Kyllähän ihmiset voivat mellakoida vaikkeivat uskoisikaan uskontohömppään.
Kun muutenkin menee hyvin.
- 34på
Pyöyeli. kirjoitti:
Kun muutenkin menee hyvin.
"Muutenkin menee hyvin" Oletko katsonut V -elokuvan siinä hyvä esimerkki.
- Kuk regus susej
Pyöveli. kirjoitti:
Entisajasta.
Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.juutalaiset eivät enää ehdi kaikkia vääräuskoisia tappamaan, tai sitten jumala ei enää anna sellaisia käskyjä, koska jumala on eläkkeellä.
- Pyöveli.
34på kirjoitti:
"Muutenkin menee hyvin" Oletko katsonut V -elokuvan siinä hyvä esimerkki.
Eikä siihen ole edes mitään tarvetta.
Elokuvat nimittäin perustuvat vain kirjailijoiden kirjoituksiin kuten raamattukin.
Ihan vaan tiedoksi.
Olen itse 100% varma että jumalia ei ole ja kuitenkin elämä hymyile.
Joten ei ole pienintäkään tarvetta juosta kylillä riehumassa.
- Kössönöm
Onko vallankumous alkanut?
- Retrohetero
alkaa sytyttelemään tulipaloja, ammuskelemaan,
syömään kaikki ruuat..?
Luulen että virkavalta ottaa asian hoitoonsa, mutta
sinun on parempi olla törmäämättä minuun ennen sitä... - Jormakko
Tiedätkö jotain paikkaa jossa on jo anarkia tai on ollut anarkia. Mielestäni se on vain hetkellinen tapahtuma. Esim Snake Plisken ja Mad Max, Niisähän oli olevinaan anarkia, mutta sitten oli näitä kauppakyliä ja yhteisöjä joten ei se anarkia kauaa pysy.
Miten niin 'kun'?
- vihtuilija
et määritellyt tarkemmin tilannekuvaustasi, kaikkien pitäisi ennekolta alkaa käyttäytymään niin kuin "mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut, ruoka loppuu kaupasta ja anarkia tulee joka paikkaan"...
Minun mielestäni (jos sillä nyt mitään väliä on, mitä mieltä minä olen) yleisin syy "mellakoihin tulipaloihin ja ammuskeluun ja ruokaloppuukaupasta ja anarkian tulemiseen" on se että niihin varaudutaan! Ts.paniikinlietsontaa on tuollainen kysymyksien asettelu.
Hyvänä esimerkkinä toimii tapaus WTC. Paniikinlietsojat lietsoivat paniikkia ja mitä tapahtui;elintarvikkeet (varsinkin säilykkeet) menivät kuin kuumille kiville ja kaiken näköiset turvavarusteet (kuten kaasunaamarit) loppuivat kaupoista.
Kysymys sinulle;miksi yrität lietsoa paniikkia? - Kössönöm
eikä sinulla ole ilmeisesti aikomustakaan keskustella. Mitä tuolla kysymykselläsi edes tarkoitit? Voisitko selventää?
- µµµµµµµµm
kuullut taas jotain profetioita. Wilkerson?
- Kössönöm
µµµµµµµµm kirjoitti:
kuullut taas jotain profetioita. Wilkerson?
Tekee aloituksen, josta ei edes selviä mitä sillä tarkoitetaan ja sitten häipyy mitään selittämättä.
- TMC1
ampua.
- ürpå
Lataan aseisiin kovia ja katson mitä kellarissa on (perunoita ainakin).
Kaaos saa tulla... Johan tätä tylsyyttä on piisannutkin. - Missukka
Palaan kotimaahan turvaan.
Halusin vaan tietää,mitä vastaatte kysymykseen,joku jo otti David Wilkersonin esille,no se oli syy tähän,miksi kysyin tämän,muutama esimerkki riitäköön mitä on tulossa,eiliset ammuskelut,saksassa ja usassa,ja australian maastopalot,joista osa oli sytytetty,,tämä vaan paljon laajempana,se tulee.
- Kössönöm
Aloitit näin:
"Mitä teet kun mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut,ruoka loppuun kaupasta,ja anarkia todella tulee joka paikkaan.. "
- Mitä helvettiä sinä tuolla tarkoitit? Et ole ollenkaan selittänyt kysymyksesi tarkoitusta. Sitten tulet vaan ja kiität vastauksista.
SELITÄ mitä sinä oikein kysymyksilläsi haet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778