Olen perinyt äidiltäni puheliaisuuden.En osaa pitää suutani kiinni.Isäni oli hiljainen,samoin mieheni on.Minulle on sanottu,että pystyt puhumaan ihmisen pyörryksiin:)On siitä ollut hyötyäkin.Monesta kiperästä paikasta olen selvinnyt puhelahjojeni avulla.
Kauhea perintö:)
4
989
Vastaukset
- taitaa olla
siellä Varkaudessa enemmänkin! Ei riitä, että olette puheliaita, vaan kauheita juoruamaan. Asuin pari vuotta Varkaudessa ja jos jollekin kerroin pikkuisen asioistani, koko Varkaus tiesi ne. Helsingissä olen saanut olla rauhassa, kukaan ei ole minusta kiinnostunut, kukaan ei utele asioitani, eikä jutut hyppää jostakin silmilleni! Vaikka olen syntyjään Varkaudesta, en enää osaisi elää siellä uteliaiden ihmisten kaupungissa.
Ei puheliaisuus ole pahe vaan hyve. Suomalaisethan varsinkin täällä maalla ovat tuppisuita. Oikeasti moni mies kaipaa puhuvaa vaimoa mielummin kuin mököttävää. Mäkättäjät on taas eri asia. Kumpa sun kaltainen löytyisi.
- mottoriturpa
Brunolle:Tunnen lukkarin rakkautta sinua kohtaan.Äitini eno oli Bruno Lauritsalasta .En muuten ole juoruilija.Enkä kiero.Suoruus on minun mottoni.Sanoa paukautan mielipiteeni.Arvata saattaa,että kaikki eivät pidä siitä.
- milma2
Minusta puheliaisuus on lahja, jota täytyy käyttää. Itse olen puhelias, joskus kyllä tuntuu siltä että päässä viiraa, sellaisia katseita saa tuppisuilta. Eikun vaan kaikki keskustelemaan vauvasta vaariin. Hyvää päivän jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294