aika normi ankee mesta. ensinnäkin rekistöröityminen on tehty päin .... . sen jälkeen pitäisi tilata kirjautumiskoodi ,joka ei onnistu, koska sekin on tehty päin .....tästä eteepäin en ole päässyt, mutta voisin kuvitella...
POKERIHUONEEN meno
4
633
Vastaukset
- älähdäkkään
sijassaasi miettisin tarkkaan pystytkö pelaamaan
voitollista peliä.Kannattaisi varmaan olla kirjautumatta muihinkaan pokerihuoneisiin- neuvo !
ähähä.. eh.. jos ei jannu kykene luomaan pelitiliä itelleen, hän tuskin on kykeneväinen pelaamaan voitollista peliä ähähähähä ääääääääää ä ä ä ä ää ä ää ä ä öö..
- hep!
neuvo ! kirjoitti:
ähähä.. eh.. jos ei jannu kykene luomaan pelitiliä itelleen, hän tuskin on kykeneväinen pelaamaan voitollista peliä ähähähähä ääääääääää ä ä ä ä ää ä ää ä ä öö..
ylipäätään pokerihuone paskassa ei kukaan voi pelata voitollista peliä :) ei :) ei:) mopo on mopo ja paska on paska
- huuhaa_huuhaa
"voitollinen peli" tämä termi istuu pokeriin yhtähyvin kuin "ufot ilmakehässä" istuu paskahuussin rakennus oppaaseen. Naurettava ilmaus pokeriin "voitollinen peli" moinen termi on luultavasti jostain epätieteellisestä opuksesta jonka kirjoittajasta vaan tuntuu siltä ja tuntuu tältä. Amatöörimäistä roskaa koko "voitollinen peli" no moni puupää pitää sitä totena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174