milloin Belle ja Shawn

töööt

Milloin Belle ja Shawn palaa yhteen?
Vai palaako ne edes? Alkaa jo ärsyttää, kun ne ei tajua kuuluvansa yhteen =D

5

1334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivienviemää

Palaavat yhteen ja menevät naimisiinkin. Sitten taas eroavat, koska Belle pettää Shawnia Philipin kanssa, mutta palaavat jälleen yhteen ja lähtevät lätkimään Salemista.

• Tekoälykkö

Mennyt mielenkiinto koko pariskuntaan, kun Shawnin näyttelijä vaihtui. ):
        "He eivät ole enää sama Belle ja Shawn, kuin ennen.."

• ärssy
        Tekoälykkö kirjoitti:

Mennyt mielenkiinto koko pariskuntaan, kun Shawnin näyttelijä vaihtui. ):
        "He eivät ole enää sama Belle ja Shawn, kuin ennen.."

odotin koko ajan, että B ja S palaisivat viihdoin yhteen ja juuri kun se tapahtuma oli käsillä, koko Shawnin näyttelijä vaihtui tuommoiseen linnakundin näköiseen tyyppiin :p
        sitten se uus typy astui vielä kuvioihin, koko "suuri rakkaustarina" lässähti.

• yhteen
        ärssy kirjoitti:

odotin koko ajan, että B ja S palaisivat viihdoin yhteen ja juuri kun se tapahtuma oli käsillä, koko Shawnin näyttelijä vaihtui tuommoiseen linnakundin näköiseen tyyppiin :p
        sitten se uus typy astui vielä kuvioihin, koko "suuri rakkaustarina" lässähti.

Joo, menevät vielä naimisiin. Minusta hyvä että on vähän vastoinkäymisiä välissä, tylsäähän se olisi jos samantien olisivat rynnänneet toistensa syliin, nyt ei koko homma vaikuta niin "itsestäänselvältä". Uusi Shawn tosiaan näyttää vähän linnakundilta, mutta ulkonäkö kuitenkin sopii paljon paremmin hahmon luonteeseen. Itse en voinut sietää vanhaa näyttelijää, joka näytti niin nynneröltä, ettei voisi kuvitella sen raukan uskaltavan edes puhua ilman äitin lupaa... Mutta makunsa kullakin, itse en vain pidä liian kiltin ja nössön näköisistä...

• Tekoälykkö
        yhteen kirjoitti:

Joo, menevät vielä naimisiin. Minusta hyvä että on vähän vastoinkäymisiä välissä, tylsäähän se olisi jos samantien olisivat rynnänneet toistensa syliin, nyt ei koko homma vaikuta niin "itsestäänselvältä". Uusi Shawn tosiaan näyttää vähän linnakundilta, mutta ulkonäkö kuitenkin sopii paljon paremmin hahmon luonteeseen. Itse en voinut sietää vanhaa näyttelijää, joka näytti niin nynneröltä, ettei voisi kuvitella sen raukan uskaltavan edes puhua ilman äitin lupaa... Mutta makunsa kullakin, itse en vain pidä liian kiltin ja nössön näköisistä...

No, ottaisin kyllä tämän uuden Shawnin, jos valita pitäisi! (: On komia..
        Silti olisin halunnut, että vanha Shawn olisi jatkanut roolissaan. Olisi ollut jotenkin luontevampaa, kun Shawn ja Belle joutuivat niin pitkään odottamaan yhteen pääsyä.
        Odotan,että tämä nykinen Shawn siirtyy Kauniisiin ja Rohkeisiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1811
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1569
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1513
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1427
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1070
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1012
    Aihe