Kuumat aallot

onko 60 v

Onko 60 v kuumia aaltoja?

14

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulemma.....
      Itselläni on hormonit vielä käytössä. Syksyllä meinaan lopettaa, sitten tiedän varmemmin......

• enää

En ole koskaan syönyt mitään hormoneja ne ovat hyrränneet itsellä ihan hyvin, eikä ole mitään aaltoja, kylmiä eikä kuumia

• hormoonien popsija

Monestiko viikossa rakastelette?

• vaimo-immeinen

meillähän kaikenlaisia haittoja:lapsena känkkäränkkä,murkkuikä,lastentekoaika sitten
      tämä kuperkeikkaikä=on menopaussi,kuumat aallot ja
      kaikki tavarat väärässä paikassa sekä jalat ei toppaa jatkuvasti jokupaikka paketissa.
      Kuumat aallot meni ohi ko struuma tykkäs mun
      kilpiksestä ja lekurin puukotuksen jäläkeen
      piti ottaa hormoonit käyttöön ko yks kilppis
      ei tuottanu keltahormoonia tarpeeksi.
      Ei ne niin kamalia oo ne aallot vaikka
      voivat kestää loppu elämän.
      Ohan siihen nykyään pillereitäki ;-D

• naisille

Keltahormooni tuo kaikkien kilpirauhasongelmaisten tärkeä elämää ylläpitävä hormooni, pitäiskö lopetta sen syöminen syöpähörhöilijöiden takia ja kuolla pois. Ei, haluan kuolla rakastettuna, seksikkäänä ja kosteana en kuivana korppuna, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Ilman orgasmia ei ole elämää jos sitä ei voi saada voi alkaa verhoutumaan käärinliinoihin.

• yleistys
        naisille kirjoitti:

Keltahormooni tuo kaikkien kilpirauhasongelmaisten tärkeä elämää ylläpitävä hormooni, pitäiskö lopetta sen syöminen syöpähörhöilijöiden takia ja kuolla pois. Ei, haluan kuolla rakastettuna, seksikkäänä ja kosteana en kuivana korppuna, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Ilman orgasmia ei ole elämää jos sitä ei voi saada voi alkaa verhoutumaan käärinliinoihin.

Kaikilla naisilla vaan ei ole ongelmia. Tunnen useita, itseni lisäksi, joiden ei ole tarvinnut turvautua pillereihin.

Elämää meilläkin silti on, sitä sexiäkin riittävästi. En tiedä korpuista, enkä kärsi minkään puutteesta.
        Ei juurikaan ryppyjä, eikä ongelmia limakalvojen kanssa.

Käärinliinojen ajasta emme onneksi tiedä etukäteen, kaikille se aika kuitenkin tulee, joillekin jo vaikka tänään.
        Siihen ei pillerit auta, kun aikamme on täysi.

• yleistys kirjoitti:

Kaikilla naisilla vaan ei ole ongelmia. Tunnen useita, itseni lisäksi, joiden ei ole tarvinnut turvautua pillereihin.

Elämää meilläkin silti on, sitä sexiäkin riittävästi. En tiedä korpuista, enkä kärsi minkään puutteesta.
        Ei juurikaan ryppyjä, eikä ongelmia limakalvojen kanssa.

Käärinliinojen ajasta emme onneksi tiedä etukäteen, kaikille se aika kuitenkin tulee, joillekin jo vaikka tänään.
        Siihen ei pillerit auta, kun aikamme on täysi.

Luontaistuotteilla voi palata ajassa taaksepäin...

• vaimo-immeinen
        kaimaliini kirjoitti:

Luontaistuotteilla voi palata ajassa taaksepäin...

Juuri ennen tietsikalle tultuani oli alkanut
        Voimala-ohjelma.
        Jossa käsiteltiin Luontaistuotteita.
        Katselin ja kuuntelin jonkin minuutin ei kiinnoita.
        Laiton telkkarin kiinni.
        Sen verran kuulin,että
        ei edes inkiväärissä ole sitä mitä väitetään.
        Minulta poistetiin aikoinaan
        vasenkilppirauhanen
        samalla,kun struuma.
        Silloin käytin ekaks geeliä
        vaihdoin laastareihin.
        Olin ryhmiksessä töissä.
        Ollessani lasten kanssa ulkona näkyi laastari

pureroni alta ja he ihmettelit miksi se on siinä.
        Mulla on niin iso maha,että se pitää olla teipillä
        kiinni muuten se halkee.
        Jännä juttu kertoivat kotonaki.
        Asiaan palatakseni,lopetin hormoonit
        muutama vuosi sitten.
        Estrogeeliä käytän nyt varmaan loppu iän---muuten on "PIUKAT PAIKAT" !

• kai nyt enää

Itselläni vaihdevuodet olivat noin 50-vuotiaana ja vähän siitä ylöspäin. Ei ollut kovin pahana, mitää siihen ei tarvinnut popsia. Melkein huomaamatta meni ohi!

• elämä opetti

hormooneja,mutta en ollut oma itseni ja lopetin.
        Oikeastaan nyt kun alkaa aallot olla historiaa,olen huomannut miten miehet kiinnostamaa enempi ja enempi...
        Myös tullut mieleen,miehethän on mukavia,vaikka olin parisuhteessa vuosikymmeniä,en osannut arvostaa.
        Nyt ei ole miestä,mutta tekisin toisin jos olisi.En voi edes kuunnella,jos joku arvostelee miestänsä negatiivisesti.
        Miksi sitä huomaa hyvän,vasta kun on menettänyt?

• meni ohi

Minulla ei ollut sanottavimmin vaihdevuosivaivoja. Kuumia aaltoja oli harvakseen puolisen vuotta. Menivät ohi luontaistuotteilla. En voinut aikoinaan käyttää e-pillereitä, niin hormonihoidot eivät innosta. Hyvin voin, ei ole kolotuksia, enkä ole aina väsynyt.
        Meitä naisia on moneen junaan, minulla on ystävätär joka 70- kymppisenä käyttää kahden eri lääkärin määräämiä laastareita, toinen Tallinasta, eikä voi kuvitella lopettavansa koska hänelle kuukautisvuoto on henkisesti tärkeä ja saa hänet tuntemaan itsensä naiseksi.

• Fridanna
        meni ohi kirjoitti:

Minulla ei ollut sanottavimmin vaihdevuosivaivoja. Kuumia aaltoja oli harvakseen puolisen vuotta. Menivät ohi luontaistuotteilla. En voinut aikoinaan käyttää e-pillereitä, niin hormonihoidot eivät innosta. Hyvin voin, ei ole kolotuksia, enkä ole aina väsynyt.
        Meitä naisia on moneen junaan, minulla on ystävätär joka 70- kymppisenä käyttää kahden eri lääkärin määräämiä laastareita, toinen Tallinasta, eikä voi kuvitella lopettavansa koska hänelle kuukautisvuoto on henkisesti tärkeä ja saa hänet tuntemaan itsensä naiseksi.

Hyvä sanonta. Mutta kaikkea sitä ihminen haluaa kuin kuukautisia koko ikänsä. On naiseus kaikenlaisesta kiinni!

Söin hormooneja kuukautisten loppumisesta siihen saakka, kun jäin eläkkeelle ja silloin lopetin. Ajattelin, että työssä en ole känkkäränkkä ja vaihda väriä alvariinsa. Tulihan ne aallot tietenkin sitten, mutta ei järin vahvoina.
        Limakalvojen kuivumiseen on omat lääkkeensä.

Alan olla kuitenkin jo sinut itseni kanssa, joten vanhuus saa tulla siinä tahdissa kuin tulee. Olen saanut jokseenkin hyvät geenit, joten eipä hätää toistaiseksi.

• vaimo-immeinen
        Fridanna kirjoitti:

Hyvä sanonta. Mutta kaikkea sitä ihminen haluaa kuin kuukautisia koko ikänsä. On naiseus kaikenlaisesta kiinni!

Söin hormooneja kuukautisten loppumisesta siihen saakka, kun jäin eläkkeelle ja silloin lopetin. Ajattelin, että työssä en ole känkkäränkkä ja vaihda väriä alvariinsa. Tulihan ne aallot tietenkin sitten, mutta ei järin vahvoina.
        Limakalvojen kuivumiseen on omat lääkkeensä.

Alan olla kuitenkin jo sinut itseni kanssa, joten vanhuus saa tulla siinä tahdissa kuin tulee. Olen saanut jokseenkin hyvät geenit, joten eipä hätää toistaiseksi.

ehkäistiin,kun ekat ehkikset oli tehä hulluks.
        Toisen vauvan jäläkeen neuvolassa lääkäri ehotti
        taas ehkäsypillereitä.
        En ota mun pää ei kestä niitä.
        Kortsuilla on pärjätty ennenki.
        No,pidä huoli ,että niitä on kotona.
        Tokasin kaupastahan niitä saa.
        Ei oo sen jälkeen ehotettu ehkiksiä.
        Hormoonit tuli vasta tuon struuman takia.
        Menkat loppu jo vähän yli viiskymmisen.
        Vanha loru :Ei nyt,nyt nyt,mull on net,net,net.
        Pyyvä ensviikolla ni saat het,het,het.

• 61 myös
        vaimo-immeinen kirjoitti:

ehkäistiin,kun ekat ehkikset oli tehä hulluks.
        Toisen vauvan jäläkeen neuvolassa lääkäri ehotti
        taas ehkäsypillereitä.
        En ota mun pää ei kestä niitä.
        Kortsuilla on pärjätty ennenki.
        No,pidä huoli ,että niitä on kotona.
        Tokasin kaupastahan niitä saa.
        Ei oo sen jälkeen ehotettu ehkiksiä.
        Hormoonit tuli vasta tuon struuman takia.
        Menkat loppu jo vähän yli viiskymmisen.
        Vanha loru :Ei nyt,nyt nyt,mull on net,net,net.
        Pyyvä ensviikolla ni saat het,het,het.

Itseäni harmittaa keltarauhashormonin määräys. Se tekee kuukautiset "vanhallekin".. Onneksi on vain yksi jakso jäljellä.
        Kuumia aaltoja oli joskus ja kesti pari tuntia.
        Kuivuutta estää hyvä kostuttaja. Omani hallitsee sen taidon. Luomua, luomua. Kohtuudella kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe