Kenelle tuo

Anna on

antanut että se saa näitä palkintoja perusteetta?

12

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna on

kaikki palkintonsa ansainnut. Hyvä Anna!

• Jepuli jee -75

Ei tartte sitten heti ruveta syyttelemään kateelliseksi, mutta mistä ihmeestä Anna vuoden naissolisti-pytyn ansaitsi? Hän ei sanoita, sävellä eikä sovita mitään itse? Mistä siis tämä vns-pokaali tuli? Levymyynnistäkö? Niin, on Annan onni että Suomessa on paljon räkänokkaisia pikku-ipanoita. Ei kyllä ansainnut, mielestäni.

• muuten
        Jepuli jee -75 kirjoitti:

Ei tartte sitten heti ruveta syyttelemään kateelliseksi, mutta mistä ihmeestä Anna vuoden naissolisti-pytyn ansaitsi? Hän ei sanoita, sävellä eikä sovita mitään itse? Mistä siis tämä vns-pokaali tuli? Levymyynnistäkö? Niin, on Annan onni että Suomessa on paljon räkänokkaisia pikku-ipanoita. Ei kyllä ansainnut, mielestäni.

että pikkutytöt luuli Annan voittavan yleisö -Emman, mutta siinä tulikin suuri pettymys.

• ollut
        muuten kirjoitti:

että pikkutytöt luuli Annan voittavan yleisö -Emman, mutta siinä tulikin suuri pettymys.

mitään mahdollisuuksia voittaa yleisö emmaa. Siihen tarvitaan rahaa. Ja typsyköiden vanhemmat ei suostu maksamaan.

• sua raukkaa
        Jepuli jee -75 kirjoitti:

etkö sä tiedä mitä solisti tarkoittaa?

• playback esiintyjää
        sua raukkaa kirjoitti:

etkö sä tiedä mitä solisti tarkoittaa?

kuitenkaan, muuhun annasta ei ole, kaikki jotka ovat kuulleet live taltiointia annalta tietävät tämän.

• on?
        playback esiintyjää kirjoitti:

kuitenkaan, muuhun annasta ei ole, kaikki jotka ovat kuulleet live taltiointia annalta tietävät tämän.

Koita nyt käsittää mistä hyvästä naissolisti pysti jaetaan.

• ...........
        on? kirjoitti:

Mä en ollut toi sama kirjottaja. Mutta jos naissolistin pyttyyn tarvitaan vain lallattelua, ei teidän fanien kannattais paljoo sillä kerskua. Et silleen.

• laadusta ym...
        on? kirjoitti:

Idolsien levyjä tehdään kuin liukuhihnalla, jotka ilmestyvät kerran vuodessa! Jotta lapsifanit eivät hermostuisi, että miksei tule uusia levyjä!

Mites näiden muiden artistien kohdalla? Eipä tule joka vuosi ja se myös näkyy levyn sisällön kannalta, mikä on hyvä asia.

• Annan kannalta tärkeä.
        on? kirjoitti:

Kaikilla näillä pop-artisteille on luotu tällänen hyvä imago, mikä on tärkeä osa menestymisen kannalta. Eli turha ruveta taas jotain Koivusta vetää tähän, koska hänhän on "rock/hevi artisti"

• kuopio -88
        laadusta ym... kirjoitti:

Idolsien levyjä tehdään kuin liukuhihnalla, jotka ilmestyvät kerran vuodessa! Jotta lapsifanit eivät hermostuisi, että miksei tule uusia levyjä!

Mites näiden muiden artistien kohdalla? Eipä tule joka vuosi ja se myös näkyy levyn sisällön kannalta, mikä on hyvä asia.

tekee muut artistitkin levyjä lähes vuosittain eikä kaikki idolslaiset ees oo pinnalla , pari vaan eikä Antti tee levyjä vuosittain kun muutama vuosi väliä. jos osaa laulaa ja ihmiset tykkää niin levyjä voi julkaista vuosittain. mut annasta ei kai kovin moni tykkää enää nykyään kun annan pitäis nytkin olla tauolla, luin joskus netistä et se jää tänä kesänä tauolle. anna on ollu jo liikaa mediassa kai se nyt vähemmästäkin alkaa kyllästyttämään nähä anna joka päivä jossain lehdessä!!! jäis tauolle ja lopettais kokonaan uransa niin olisin todella iloinen!!!!!!

• setä...

niitä "senkin höpönassu" viestejä annalle tekstaili iltasanomien mukaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe