Jos joku väittää Annaa teennäiseksi, niin siitä vaan romukoppaan ihmistuntemus. Emma-gaalassa nähtiin ihan tarpeeksi diivoja- eikä Anna kuulu niihin. Maria-showssa taas oli luonnollinen ja luonteva Anna. Varsinkin alle parikymppiseltä loistosuoritus! Ja jos on niin aikuinen että ei hoksaa enää nuorten juttuja, niin sopii kytätä sitä ajankohtaista kakkosta. Ja sitä toista kakkosta että ei suolla kateellisena kakkaa tänne :)
Maria ja Emma-gaala
9
622
Vastaukset
- jo ilmiö
Suomenmaassa! Hyvä Anna!
- Onnittelut
Annalle Emmasta!
- Sut tunnistaa
kun käytät aina tota kakka sanaa.
Mariassa puhuit sekavia ja toisten päälle ja emmoissa lauloit falskisti ja tanssi oli aika jäykkää, mut jatka vaan harjoittelua. Ehkä susta vielä tulee joskus naissolisti, jos ei koulunkäyntikään maistu.- Timo AtK
Ja sinä puolestasi taidat nähdä salaliittoteorioita kaikkialla. Olisiko Annalla ehkä parempaakin tekemistä tällaisena iltana kuin kommentoida täällä suoli24:ssa :D
- kakkaa
trollin kakkaa, ei saa astua trollin kakkaan.
- Ette sitten
Timo AtK kirjoitti:
Ja sinä puolestasi taidat nähdä salaliittoteorioita kaikkialla. Olisiko Annalla ehkä parempaakin tekemistä tällaisena iltana kuin kommentoida täällä suoli24:ssa :D
juhlineet jatkoilla pitempään kun Annalla on se keikka tänään.
- ja sillä
on hyvä psykologinen silmä!
- "Britney Spearsiksi...
jos kerran ymmärtää ihmisistä niin paljon D: Poppari tekee samankaltaisi biisejä, kuten muutkin genren edustajat. Chisu oli AITO tuore tapaus ihan muuten kotimaisen musiikin kohdalla.
Sori, mut Anna on edelleen teini-idoli tai siis pikemmin lasten fani. Eli siitä vaan tekemään seuraavaksi lasten levyä, jos "psykologi" ymmärtää, mitä tekee.
- ongelmia. Sen olen
huomannut näistä kirjoituksista.
Onko teillä itellänne minkäänlaista tavoitteita omassa elämässänne jne...? Pistätte aina että: "Anna on niin kypsä ikäisekseen, niin sanavalmis. Ihana ja kiltti" jne...
Koulussahan tuommoisia kommentteja kuulee melkein jokaisen kohdalla, kun ope kehuu. Ja kyllä niitä nuoria riittää, jotka osaavat olla asiallisia jne..
Ei taida olla teidän kohdalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857405- 965364
- 2534514
- 444445
- 623217
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 452208
- 412164