Mitä nyt vähän aikaa katoin Emmaa gaalaa,
niin ihan hyvin se nyt veti sen vinegarin paremmin kun ivory towerin sillo joskus livenä :)
mutta pikkasen pitää antaa kritiikkiä edelleenkään tuo esiintyminen ei oo mitään kivaa katottavaa..toisin kuin jos lavalla olisi Britney Spears.
ja jokaisella on omat mielipiteet ja Anna fanit voisi itsekin lopettaa sen "haukkumisen":"taas trolli liikkeellä"
"valehtelet valehtelet"
Ei Annaa tarvii puolustella ja eiköhän se Annakin ajattele että kritiikki tekee vaan hyvää,mitä tässä voisi parannella ja tällein.
ainakin se oli suosikki lehdessä niin sanonu.
En kattonu Annan esitystä loppuun joten en tiedä miten se loppuun asti lauloi sen.
jaa a
tyttö.
1
249
Vastaukset
- tyttö.
kun en katsonu emma gaalaa niin enhän mä tienny ketkä ne palkinnot voitti..Anna taisi saada naissolisti palkinnon.onnea!
pitää kattoo youtubesta muut esitykset.
ketkä muut sai palkintoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164