Miten selviätte pakeista?

*hiljaisuus*

Kun treffien jälkeen ei kuulu enää vastausta. Tosiasiahan on että luultavasti olit liian ruma toisen mieleen tai et vaan viehättänyt tarpeeksi.

Juu, kauneus on katsojan silmässä, mutta ei se nyt ihan kokonaan noin ole, vaikka kuinka uskottelisi itselleen.

Eihän tästä selviä mitenkään, ettei itseluottamus rapistuisi. Pitää kai vaan kestää.

Eihän tälle mitään voi, itsellekään ei kelpaa kuka tahansa. Mutta sitä vaan on niin itsekäs että haluaisi itselleen kaiken ihailun.

Vähän lohduttaisi, jos joku yleisesti ottaen kaunis, mukava ja sosiaalinen nainenkin on saanut joskus pakit ensitreffien jälkeen? Onko? Ei sellaisia taida olla. :(

118

27750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vessanpytystä alas?

Olen tullut siihen tulokseen, että sama kun vetää mut vessanpytystä alas.

En miehille kelpaa.

Pitäisi se jo uskoa. Tässä iässä.

Ja joo - en sitä kalua (vain) kaipaa. Mulla on jo dildo, ja se hakkaa irtokalut mennen tullen.

Miehen ottaisin.

• Nettitohtori1

Laihduta, laita isot silikoonit ja mene kasvojen kohotukseen jos on tarpeen.
        Varmasti saat sen jälkeen miehiä!

• se ulkonäkö...
        Nettitohtori1 kirjoitti:

Laihduta, laita isot silikoonit ja mene kasvojen kohotukseen jos on tarpeen.
        Varmasti saat sen jälkeen miehiä!

Miksi Naiset olette niin kranttuja?
        Etsitte vain sellaisia miehiä, joita ei ole oikeasti olemassakaan! Olen sen ravintoloissa pitkään työssä ollen havainnut! Ne muutama parketin partaveitsi on kaikkien kohde - ja me uskolliset puurtajat jäämme ylpeästi kohottamanne nennän varjoon! Jos et juopottele, etkä polta tupakkia, joudut sivuun!
        Ihmettelenpä usein Naisten miesvalintoja!
        Tässä olisi uskollinen, siisti, kielitaitoinen, kiltti huomaavainen mies valmiina parisuhteeseen. Kunhan Hän olisi edes jotensakin ns kunnollinen...

• Etsivä
        se ulkonäkö... kirjoitti:

Etsitte vain sellaisia miehiä, joita ei ole oikeasti olemassakaan! Olen sen ravintoloissa pitkään työssä ollen havainnut! Ne muutama parketin partaveitsi on kaikkien kohde - ja me uskolliset puurtajat jäämme ylpeästi kohottamanne nennän varjoon! Jos et juopottele, etkä polta tupakkia, joudut sivuun!
        Tässä olisi uskollinen, siisti, kielitaitoinen, kiltti huomaavainen mies valmiina parisuhteeseen. Kunhan Hän olisi edes jotensakin ns kunnollinen...

Naiset on just tuollaisia, ei niitä kiinnosta
        tavalliset kunnon miehet, ensivaikutus ratkaisee.
        Sitten lihavat naiset ovat omasta mielestään
        " normaalivartaloisia" 170 cm / noin 80 kg ei
        ole normaalivartalo naisella !!

• kathjuska

miehen joka ei juopottele ja polta...

mutta kun vilkaisen peiliin niin en ihmettele että kaikki kunnon miehet ei edes mua huamaa

• x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x...

Osaatko tanssia? Jollet, hanki se taito ja lähde tanssilavoille tai -ravintoloihin. Hyvä tanssittaja on naisten mieleen, kuten olet itsekin huomannut. Sinulla on kaikki mahdollisuudet samaan!

• ei koiraa

näin tehtiin minulle!
        kumma ettei koira ollut esteenä silloin kun minua jahtasi ja poikamieskun oli ei aikaa riittänytkään kaikille.
        Helevetin lipevä huijari

• odottele vaan

Vaikka on kaunis ja kiva ja kaikkea muuta, voi olla ettei vaan kemiat kohtaa. Ei sinussa ole mitään vikaa eikä meissä kenessäkään, hän vaan ei ollut se oikea sinulle.

Meitä ihmisiä on niin joka junaan, yksi tykää äidistä ja toinen tyttärestä.

Minäkin tapasin tosi kivan miehen mutta kun näin hänet, huomasin heti ettei hän ollut minun tyyliseni. Sain vakuutella hänelle pitkät tovit ettei hän tehnyt tai sanonut treffeillä mitään väärää, niin kuin tosi on. Se vaan ei kolahtanut, oli sellainen mies jota vastaan tullessa en huomaisi ollenkaan. Jollekin toiselle voi taas olla unelma.

Nyt ei saa jäädä tuleen makaamaan. Mene vaikka kampaajalle, osta uusi huulipuna tai mene ystäväsi kanssa kahville/kaljalle puimaan ja puhumaan asia loppuun.

• kiinni ollenkaan

vaikka minulle on sanottu jo monta monta kertaa että olen tosi kaunis ja ihanaa ihminen, ja kaikkea muuta hyvää minussa on,ja olen kuullemma jokaisen miehen unelma nainen, mutta mulle kävi niin pahasti yhden tyypin kanssa,kun vaan hänestä ei kuulunut mitään treffien jälkeen, vaikka hän itse oli tosi ruma mies, mut en sitä välittäny ollenkaa ja tykkäsin hänestä oikeesti ja halusin nähdä vielä, mutta se vaan ei ottanu enää yhteyttä ja juttu jäi siihen:( en minäkään enää yrittäny sen jälkeen mitään , olkoon jos kemia ei toimi sit se ei toimi, eikä kauneudella ollu hyötyä tässä vaiheessa:-( tai sitten olin liian kaunis hänelle eikä uskaltanu ottaa kauniin naisen ittselleen:-))

• Vaistot
        kiinni ollenkaan kirjoitti:

vaikka minulle on sanottu jo monta monta kertaa että olen tosi kaunis ja ihanaa ihminen, ja kaikkea muuta hyvää minussa on,ja olen kuullemma jokaisen miehen unelma nainen, mutta mulle kävi niin pahasti yhden tyypin kanssa,kun vaan hänestä ei kuulunut mitään treffien jälkeen, vaikka hän itse oli tosi ruma mies, mut en sitä välittäny ollenkaa ja tykkäsin hänestä oikeesti ja halusin nähdä vielä, mutta se vaan ei ottanu enää yhteyttä ja juttu jäi siihen:( en minäkään enää yrittäny sen jälkeen mitään , olkoon jos kemia ei toimi sit se ei toimi, eikä kauneudella ollu hyötyä tässä vaiheessa:-( tai sitten olin liian kaunis hänelle eikä uskaltanu ottaa kauniin naisen ittselleen:-))

No haloo, jos olet treffeillä tyyliin: minä olen kaunis,ihana, voi kun sinä olet ruma,vaikkakin ihan kiva ja tykkään oikeesti rumista miehistä,niissä on särmää.....
        Niin sen se toinen vaistoaa !

Älä ihmettele, ettei ottanut yhteyttä. Pinnallisuus paistaa kauas, sori vaan!

• Nettitohtori1

Naiset sensuroivat itseään eivätkä uskalla edes yrittää jos on liian komea mies vastassa.
        Kun tietävät etteivät pysty antamaan vasavuutta tai sitten tietävät ettei tämä mies alistu heidän tossunsa alle.
        Siinä kome ja mukava mies on ihmeissään kun häntä ei hyväksytty.
        Todellinen syy saattaa kumminkin olla se että näinen heti tiedosti asian ja on henkisesti niin surkea ettei uskalla edes yrittää!

• Nettitohtori1

Taisi olla psyykkeesi niin karmiva ettei kaveri ottanut sen enempää yhteyttä.
        Jos miehillä mahdollisuus tutusta kauniiseen naiseen he yleensä käyvät ainakin naimassa häntä.
        Toki nämä mainitsemasi seikat ovat myös mahdollisia.

• Miehen näkemys

"vaikka minulle on sanottu jo monta monta kertaa että olen tosi kaunis ja ihanaa ihminen, ja kaikkea muuta hyvää minussa on,ja olen kuullemma jokaisen miehen unelma nainen"

Heh heh, tuohan on juuri sitä mitä me miehet saadaan kuulla tämän tästä. "Sä olet ihan mukava mutta... joku saa susta vielä hyvän miehen..."

Voi kuule, nuohan on vaan niitä kohteliaita sanoja joita sanotaan silloin kun asiat ei natsaa :).

• Navarro

Olen sitä mieltä......

• pera

asdfdasfdasfdsaf

• blondi, mutta ei tyhmä

jotkut miehet vain yksinkertaisesti ovat mieltyneet rumiin ja tummiin naisiin..

• ulkonäöstä kiinni

Olen joutunut useamman todella kivan näköisen ja muute mukavan miehehen kohdalla toteamaan, ettei vain ole minkäänlaisia tunteita häntä kohtaan. Itse olen ihan ok, ja osa tykkää, osa ei.

Ei se ulkonäköä katso. Ja yleisesti, jos kerran on treffeille lähdetty, niin ei kai se ulkonäkö tule yllärinä (ellei ole netti/sokkotreffit). Itse en ole ketään ulkonäön takia dumpannut, monista muista syistä kyllä.

Joskus itseäkin on harmittanut kun on niin mukava ja herkku mies, mutta kun ei vain nappaa.. Sitten taas ihan tavallinen tallaaja, jossa on jotain pilkettä saa minut ihastumaan.

• mutta..

Tässäpä onkin se juttu. Ei se treffipalstoilla kuvien perusteella, niitä plaraamalla selviä kuka livenä nappaa kuka ei. Esimerkkinä voin itsestäni sanoa että, itsestäni monet naiset sanoneet "helppoa ja luonnollista olla ja kyllä noin kivan näköinen seuraa saa". Mutta ku ei se ole noin yksinkertaista..
        Sen olen todennut että, parempi mahdollisimman nopeasti uuden tuttavuuden kanssa päästä livekohtaamiseen. Siinä selviää heti onko mitään jatkoseuraamuksia tiedossa vai ei. Puolin ja toisin.

Kyllä se yhdessäolemisen helppous ja luonnollisuus on se tärkein tekijä. Siihen päälle vielä keskinäinen vetovoima joka tuntuu ja sen tuntee.

• nero9000

Pakeista selviää siten, että pistää vaan uutta syöttiä onkeen. Vanhat heilat unohtuu kummasti kun on uutta luvassa. :)

• N38*

Olen nätti, fiksu, hauska ja rohkea. Saan helposti seuraa. Pakkeja kuitenkin tulee joskus. Olen hyvin aloitteellinen, joten ainakin yhden miehen olen pelästyttänyt puhumalla suoraan seksistä. Hän oli luonteeltaan pidättyväinen, joten tein virhearvioinnin keskusteluaiheden valinnassa. Itse annoin kerran pakit perushyvälle miehelle, koska hän piti vartin monologeja elämästään, eikä kertaakaan kysynyt mitään minulta. Yhdet pakit sain kuulemma sen vuoksi, että olen yh ja tapailu olisi hankalaa. Yhdet annoin siksi, että mies oli äärettömän negatiivinen ja pessimistinen, kaikki tuntui olevan huonosti.

En lannistu koskaan pakeista. Koska minä en pidä kaikista, ei jokainen voi pitää minusta. Pitää vain löytää se yhteensopiva, ja yksihän riittää. Tsemppiä!

• tjuu

on tapahtunut sellaista, ei ole vain kemiat kohdanneet, ja silloin ei voikaan syyttää ulkonäköä, vaan miettii omaa käytöstään. vika ei vältsyä ole siinäkään, toisella ehkä muitaki virityksiä tai ei vaan synkannu.

• Nettitohtori1

Mitä kemia on?? Kun moni nainen sitä toitottaa.
        Se on niitä psyykkisiä ja fiisisiä asioita mitä te kuvittelette aina siinä vasta kumpanissa olevan.
        Nimenomaan KUVITELMIA!

• missi72
        Nettitohtori1 kirjoitti:

Mitä kemia on?? Kun moni nainen sitä toitottaa.
        Se on niitä psyykkisiä ja fiisisiä asioita mitä te kuvittelette aina siinä vasta kumpanissa olevan.
        Nimenomaan KUVITELMIA!

..sanana ärsyttävä, mutta tosiasia. Sillä voi selittää sen omituisuuden, miksi joku ihminen sykähdyttää ja toinen ei. Ja tällä ei siis ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Tosi on!

• Etsivä
        missi72 kirjoitti:

..sanana ärsyttävä, mutta tosiasia. Sillä voi selittää sen omituisuuden, miksi joku ihminen sykähdyttää ja toinen ei. Ja tällä ei siis ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Tosi on!

se on , miehenä tiedän tutustuttuani naiseen
        haluanko olla missään tekemisissä vai olla vaikka
        loppuelämän tai niin kauan kuin kohtuullisen hyvin menee olla suhteessa. Kemia , tunne, mitä
        se onkaan kyllä sen huomaa .

• reilu40
        missi72 kirjoitti:

Olen kerran treffannut vaaleaa tyttöä ja jossakin vaiheessa iltaa tuli puheen aiheeseen nämä miehen ja naisen kemioiden kohtaamisesta. Vaalean naisen kommentit kemian vastenmielisyydestä (tarkoitti varmaan peruskoulun kemian tunteja) saivat minussa aikaan sellaisen reaktion että lähdin tupakkaa ostamaan (en ole koskaan polttanut) ja samalla reissulla olen vielä. Tämä sattui 1999. Toivottavasti vaalea nainen ei enää odota.

• Nettitohtori1
        missi72 kirjoitti:

Naiset tarkoittavat kemialla omaa tunnettaan treffi kohteesta.
        Sillä ei ole mitään tekemistä "Psykobiologisen kemian kanssa mikä ihmisten välisen kiinnostukseen vaikuttaa.
        Naiset ovat idiootteja.

• ---

Arvot. Ikä. Käytös. ?

Uusi mato koukkuun.

• siis...

Tarkoitin kummankin arvoja ym.

• ettei ensitreffit ole vielä...

eikä kannata moista edes surra. Paljon on ihmisestä kiinni kuinka pitää yhteyttä vaikka ei tahtoisi enää tavata. Kurjaa kun häviää hiljaisuuteen ja joutuu yksin miettimään missä meni mönkään. Taito on osata ihmissuhteissa keskustella ja se taito puuttuu aika monelta. Voisiko johtua siitä että yksinäisyys ei paljoa tarjoa keskustelulle mahdollisuuksia? Liian kauan kun itsekseen aikaa kuluttaa,huomaa jääneensä ulkopuoliseksi.
      Minulla loppui hiljattain pitkä suhde. Koskee kovasti menettää rakas mutta onhan se eri asia kuin ensitreffit..tunteet varmasti mukana silloinkin. Koeta jaksaa,pura suru pois äläkä jää yksin miettimään.

• ärsyttää mua

miksi ei voi selittää ja puhua asiasta kuin kaks aikuista ihmistä? miksi mies vetäytyy pois eikä millään suostu keskustella ja sanoo mitä hemetti sitä vaivaa?!!! se mua raivostuti kun kaveri jäti kaikki asiat kesken ei edes halunu keskustella asiasta mun kaa!! sitä mua ihmetyttää!! ei voi noin vaan lähtee karkuun ja toinen jää miettimään missä meni pieleen hei haloo missä järki????????????

• Aikuinen nainen

Olen naimisissa oleva liki viisikymppinen nainen, enkä haikaile vieraiden miesten perään. Kuitenkin työn puolesta joudun liikkumaan paljon miesporukoissa - olemaan esim. matkoilla yhdessä. Lisäksi pidän ihmisten havainnoimisesta. Tältä pohjalta sanoisin, että suomalaista keski-ikäistä miestä kiehtoo itseään nuoremmissa naisissa ulkonäkö. Runko, jos suoraan sanotaan ja aivoista viis. Mutta liki oman ikäisellä naisella on mielellään oltava a) hyvä koulutus/ammatti, b)vakaa talous, rahaa tai jotain muuta, josta mies hyötyy tavalla tai toisella. Kerran yksi mies sanoi suoraan, kuultuaan, että omistan metsää, että "pisteeni nousivat".

Ehkä elämä koulii suomalaisen miehen näin laskelmoivaksi.

• Nettitohtori1

50v vuotias nainen on jo niin rupsahtanut ettei se voi saada minkäänlaisesta omaisuudesta enään mitään pisteitä.
        Plastiikkakirurgin käsittelyssä niitä saattaa tulla.
        Mene ja myy metsäsi ja suuntaa sairaalaan!!

• vuokkotuulikki
        Nettitohtori1 kirjoitti:

50v vuotias nainen on jo niin rupsahtanut ettei se voi saada minkäänlaisesta omaisuudesta enään mitään pisteitä.

Mittarissa on pian 50v, ja mitä löysinkään, yli 10v nuoremman miehen ja homma toimii.

• yli 50 nainen
        Nettitohtori1 kirjoitti:

tæællæ, jolla riittææ flaksia. Huomattavasti nuoremmat (ikæeroa 10-20 v)miehet ovat kiinnostuneita ja muutaman tarkoin valikoidun kanssa on syntynyt kiva suhde, jossa myös henkinen puoli OK. Kysymys ei ole mistææn epætoivoisista perækamarin pojista, vaan elæmæssææn menestyneistæ ja hyvænnæköisistæ miehistæ. Kukaan ei ole kysellyt omaisuuden perææn - olen ihan itse riittænyt kiinnostuksen kohteeksi. (Enkæ ikinæ edes ryhtyisi elættæmææn jotain gigoloa - siihen ei todellakaan kannata læhteæ.) En ole missityyppiæ, mutta olen pitænyt itseni kunnossa fyysiesti ja henkisesti ja olen sovussa itseni ja kroppani kanssa.

Viidenkympin jælkeen on tapahtunut paljon kivaa - elæmæn parhaita vuosia. En roiku missææn nuoruuden illuusiossa, vaan nautin tæssæ ja nyt. Pois itsesææli ja avoimella mielellæ liikkeelle. Vanhuus tulee aikanaan, ei sinne ole mitææn kiirettæ - nuoria ei enææ olla, ollaan siis reilusti keski-ikæisiæ. (Sorry næmæ aakkoset, olen työmatkalla Tanskassa.)

• Boycott
        yli 50 nainen kirjoitti:

tæællæ, jolla riittææ flaksia. Huomattavasti nuoremmat (ikæeroa 10-20 v)miehet ovat kiinnostuneita ja muutaman tarkoin valikoidun kanssa on syntynyt kiva suhde, jossa myös henkinen puoli OK. Kysymys ei ole mistææn epætoivoisista perækamarin pojista, vaan elæmæssææn menestyneistæ ja hyvænnæköisistæ miehistæ. Kukaan ei ole kysellyt omaisuuden perææn - olen ihan itse riittænyt kiinnostuksen kohteeksi. (Enkæ ikinæ edes ryhtyisi elættæmææn jotain gigoloa - siihen ei todellakaan kannata læhteæ.) En ole missityyppiæ, mutta olen pitænyt itseni kunnossa fyysiesti ja henkisesti ja olen sovussa itseni ja kroppani kanssa.

Viidenkympin jælkeen on tapahtunut paljon kivaa - elæmæn parhaita vuosia. En roiku missææn nuoruuden illuusiossa, vaan nautin tæssæ ja nyt. Pois itsesææli ja avoimella mielellæ liikkeelle. Vanhuus tulee aikanaan, ei sinne ole mitææn kiirettæ - nuoria ei enææ olla, ollaan siis reilusti keski-ikæisiæ. (Sorry næmæ aakkoset, olen työmatkalla Tanskassa.)

Puhut niin totta! Itse tunnen yli viisikymppisen naisen, jonka (positiivista) elämänmyönteisyyttä ja seksikkyyttä en ole havainnut ikäisissäni (40v) tai nuoremmissa naisissa. Ihminen vain hehkuu hyvää oloa! Ei se vetovoima ole välttämätä iästä kiinni! Asenne ratkaisee... Ei voi olla ihailematta!

• 50v
        Nettitohtori1 kirjoitti:

antanut sinulle pakit, kun noin olet pettyneen oloinen..

• pitää olla

jo jonkin verran..edes oma asunto..sinun ikäisellä naisella, ettei tarvi miehen siivellä asua...

• ???

Entäpä jos ottaisitkin sinä yhteyttä toiseen osapuoleen, hän saatta hyvinkin ajatella samoin ku sinä ;)

• voisit

kysyä asiaa Kuumalta Perunalta? www.hotpotatoe.net
      tuolla on aika hauskoja vastauksia porukat saaneet

• vastata.

Kun en vielä ole pakkeja saanut,olen sen verran komea mies;)Ulkonäkö on tärkeä. Kukapa itseään kunnioittava mies, persjalkaisen pullukan kanssa haluaisi olla.

• rajansa kaikella

Tuolla tekstillä kannattaisi jo kuva laittaa esille, saisimme paljon keskustelua aikaan. Tiedän kyllä komeita miehiä, jotka ovat niin "itseriittoisia", etten sellaista huolisi kumppaniksi. Kuvitelkaa tilanne, jossa joutuisi häpeämään kumppaninsa "kukkomaisuutta" tai vieraiden naisten perään heiteltyjä flirttejä... Ei kiitos...

• mies->
        rajansa kaikella kirjoitti:

Tuolla tekstillä kannattaisi jo kuva laittaa esille, saisimme paljon keskustelua aikaan. Tiedän kyllä komeita miehiä, jotka ovat niin "itseriittoisia", etten sellaista huolisi kumppaniksi. Kuvitelkaa tilanne, jossa joutuisi häpeämään kumppaninsa "kukkomaisuutta" tai vieraiden naisten perään heiteltyjä flirttejä... Ei kiitos...

Seurustelee yhden naisen kanssa kerrallaan. Itsetunto on hyvä,niin silloin ei tarvitse toisia naisia flirttailla.Kuvia en nettiin laita,seuraa on;)

• Kaunotar nti

Olen ollut usealla treffillä, joiden kanssa en menisi enää uudelleen.

Komea ja miehekäs pitää olla, samoin koulutettu ja hyvätuloinen.

Reppanat ja perseaukiset rumilukset on joillekin muille.

• sanoisinko

Sulla sitten on elämän arvot kohdallaan. Ennusteet näyttäisivät tulevaisuudestasi yh-äidin uraa :)

• Mi€s

Luuletko saatanan horopillu että sua elätetään ilmatteeks??? Tuollaisen olion kanssa ei voi kenelläkään olla suhteessa sitä tosi rakkautta. Tässä taas todiste naisen idioottimaisuudesta jossa vain raha ratkaisee kaiken, hyi helvetti, kierrän sinunlaisesi kaukaa.

T:Rekkamies

• pelkkää materiaa

Itselläni on korkea koulutus ja hyvät tulot... siitä komeudesta en niin tiedä ;) Mutta jos vähänkään nainen antaa ymmärtää, että raha kiinnostaa niin kiitos ei. Ymmärrän kyllä, että 40 nainen etsii varakasta, mutta en sitä että nuori nainen. Nuorena suhteen pitää perustua ihan muihin tekijöihin, kun siihen että toisella on rahaa. Suhteessa pitää olla aitoa intohimoa, eikä sitä että toinen maksaa.

Rumasti sanottuna rahalla saa vain huoria. Naisia joita kiinnostaa 99% raha ja 1% verran sinä. Itse en lähde moiseen suhteeseen. Olen mieluummin vaikka yksin jos niikseen tulee. Nyt tosin onnellisesti jo 7kk seurustelusuhteessa. Meidän suhteessa rahalla ei ole mitään funktiota, sillä vain maksetaan laskut.

• KaunisNainen65

..mieltä.

Silkkaa totta,että suomalainen mies on ruma ja reppana. Ja mikä kaikkein säälittävintä niin omaavat vielä aivan liian suuren egon virtuaalimaailmassa ja kännipäissään tosi elämässä!

Tuollahan niitä reppanoita on treffipuoli pullollaan -kehuvat itseään komeiksi ja sivistyneiksi yms. -hahhahhaaa. Suomalaisella miehellä on huonot käytöstavat ja tuntuvat vielä suurin osa olevan erittäin tyhmiäkin. Ja voi kuinka onnettomia ne ovat kun niiden kanssa on vähän aikaa kasvotusten -ne kun ei kauniin naisen seurassa saa onnettomat sanaa suustansa. Tässä iässä tuon näkeminen jaksaa vaan enää säälittää.

Ja silti niin toivoisin, että tuo ei olisi totta!!

Mutta missään nimessä suomalaisen miehen takia ei itsentuntoaan kannata menettää!

• Kaunis nti
        Mi€s kirjoitti:

Luuletko saatanan horopillu että sua elätetään ilmatteeks??? Tuollaisen olion kanssa ei voi kenelläkään olla suhteessa sitä tosi rakkautta. Tässä taas todiste naisen idioottimaisuudesta jossa vain raha ratkaisee kaiken, hyi helvetti, kierrän sinunlaisesi kaukaa.

T:Rekkamies

Sinunlaisesi, rekkamiehen pastilli vaossa hiippailevan läskimahan valitseekin juuri nämä sisäisesti kauniit, eli seinästä repäistyt luuserit.

Vuosi pari elämä kukoistaa, tämän jälkeen hakkaat tätä ruusuasi (ruusu se vyöruusukin on) joka viikonloppu alkoholismin ryydittämänä.

Ei ihmisarvoista.

• Menopaussina
        pelkkää materiaa kirjoitti:

Itselläni on korkea koulutus ja hyvät tulot... siitä komeudesta en niin tiedä ;) Mutta jos vähänkään nainen antaa ymmärtää, että raha kiinnostaa niin kiitos ei. Ymmärrän kyllä, että 40 nainen etsii varakasta, mutta en sitä että nuori nainen. Nuorena suhteen pitää perustua ihan muihin tekijöihin, kun siihen että toisella on rahaa. Suhteessa pitää olla aitoa intohimoa, eikä sitä että toinen maksaa.

Rumasti sanottuna rahalla saa vain huoria. Naisia joita kiinnostaa 99% raha ja 1% verran sinä. Itse en lähde moiseen suhteeseen. Olen mieluummin vaikka yksin jos niikseen tulee. Nyt tosin onnellisesti jo 7kk seurustelusuhteessa. Meidän suhteessa rahalla ei ole mitään funktiota, sillä vain maksetaan laskut.

Sinunlaisesi hissukka ei saa pimpsaa kuin äidiltä, siskolta ja rahalla. Tämä morsiosi on siis joko äitisi tai sisaresi.

• jane1972
        Kaunis nti kirjoitti:

Sinunlaisesi, rekkamiehen pastilli vaossa hiippailevan läskimahan valitseekin juuri nämä sisäisesti kauniit, eli seinästä repäistyt luuserit.

Vuosi pari elämä kukoistaa, tämän jälkeen hakkaat tätä ruusuasi (ruusu se vyöruusukin on) joka viikonloppu alkoholismin ryydittämänä.

Ei ihmisarvoista.

Enpä ole vielä törmännyt yhteenkään rekkamies-heeboon, jolla vyötärönympärys olisi alhaisempi kuin älykkyysosamäärä :))

• rekkakuski 8
        jane1972 kirjoitti:

Enpä ole vielä törmännyt yhteenkään rekkamies-heeboon, jolla vyötärönympärys olisi alhaisempi kuin älykkyysosamäärä :))

Tässä oli sulle yksi jos vakavissasi etsit. Pituutta ei ole kuin 180cm ja massaa 86kg vyötärö on 80cm. testattu ÄO 138 (test 0207) ja olen 44v vanha heviä kuunteleva logistiikka insinööri. Huom olen vielä hetero ja posliini (pervoa ehkä) mutta kivaa ja hygieenistä.

• ruma ja reppana
        KaunisNainen65 kirjoitti:

..mieltä.

Silkkaa totta,että suomalainen mies on ruma ja reppana. Ja mikä kaikkein säälittävintä niin omaavat vielä aivan liian suuren egon virtuaalimaailmassa ja kännipäissään tosi elämässä!

Tuollahan niitä reppanoita on treffipuoli pullollaan -kehuvat itseään komeiksi ja sivistyneiksi yms. -hahhahhaaa. Suomalaisella miehellä on huonot käytöstavat ja tuntuvat vielä suurin osa olevan erittäin tyhmiäkin. Ja voi kuinka onnettomia ne ovat kun niiden kanssa on vähän aikaa kasvotusten -ne kun ei kauniin naisen seurassa saa onnettomat sanaa suustansa. Tässä iässä tuon näkeminen jaksaa vaan enää säälittää.

Ja silti niin toivoisin, että tuo ei olisi totta!!

Mutta missään nimessä suomalaisen miehen takia ei itsentuntoaan kannata menettää!

Miehet haukkuvat naisia ja naiset miehiä. Sitten kaikki ovat yksinään..
        Miettikääpä mitä tuollaisella haukkumisella ja ivaamisella muka voitatte???
        ..
        Jokainen itseään kunnioittava ihminen toki alkaa puolustamaan itseänsä, eikä kukaan ole jeesus "kääntää toisen poskensa ja antaa tulla vaan".

Mihin tää maailma oikein menee..

• kaunotar 50 v

oikein :)

• ollenkaan
        rekkakuski 8 kirjoitti:

Tässä oli sulle yksi jos vakavissasi etsit. Pituutta ei ole kuin 180cm ja massaa 86kg vyötärö on 80cm. testattu ÄO 138 (test 0207) ja olen 44v vanha heviä kuunteleva logistiikka insinööri. Huom olen vielä hetero ja posliini (pervoa ehkä) mutta kivaa ja hygieenistä.

posliinimiehistä, muutenkaan en vastailisi koskaan sellaisten miesten ilmoituksiin, joissa he kertovat peniksensä koon tm, olevansa posliini, sellaisten miesten elämä pyörii liikaa oman peniksensä ympärillä, ajattelevat sillä,,
        Sama tunne kuin joku yrittää tyrkyttää vehjettään tm itsensäpaljastaja. Sellainen ei vaan minuun päde.

• Ei se ole pelkästään ulkonäöstä kiinni. Eilen täällä joku kirjoitti pieleen menneistä treffeistä, kun nainen ei uskonut, että kuussa kävelyä on koskaan tapahtunut. Hän oli pilannut treffit saarnaamalla asiasta.

Itselleni treffien onnistuminen on kiinni enemmän yhteisestä huumorista ja maailmannäkemyksestä. Eihän sitä voi kuvitella vievänsä suhdetta eteenpäin, jos elämänkatsomukset ovat ihan eri tasoilla.

Yhdenillan jutut on asia erikseen, ja perustuvat pelkästään miellyttävään ulkonäköön, tai liialliseen alkoholin nauttimiseen.

• Nättinaama

kokemuksia. Hyvin usein on jäänyt luu käteen tällekin tytölle treffien jälkeen. Olen varmaan sata kertaa kuullut: "Olet todella kaunis ja mielenkiintoinen nainen, mutta..."

Aloin käydän nettitreffeillä joskus 2000-luvun alussa. Muutaman vuoden sai juosta niillä ennen kuin tuli eka suhde tätä kautta, sitä ennen sain lievää vakavamman treffiburnoutin. Viime syksynä oli myös yksi yritelmä tätä kautta, joka niin sanotusti eteni, enkä kuullut tätä ylläkuvattua vakiorepliikkiä. Homma ei vaan muuten toiminut, joten sinkkuna taas.

Kaksi viikkoa sitten hyvä ystäväni järjesti mulle ja yhdelle miehelle treffit, kun olemme kuulemma kuin toisillemme tehdyt. Taas meni vakikaavan mukaan, mies ei halua tavata toistamiseen. Itse olisin ollut halukas pariin uuteen tapaamiseen, jotta alkujännitys vähän hellittäisi ja tietäisi, onko mitään yhteistä.

Muuten en ole jaksanut käydä nettitreffeillä, äskeinen kokemus palautti mieleen kivuliaita muistoja. Taitaa treffit olla mun puolestani toistaiseksi

• Myy2
        Nättinaama kirjoitti:

kokemuksia. Hyvin usein on jäänyt luu käteen tällekin tytölle treffien jälkeen. Olen varmaan sata kertaa kuullut: "Olet todella kaunis ja mielenkiintoinen nainen, mutta..."

Aloin käydän nettitreffeillä joskus 2000-luvun alussa. Muutaman vuoden sai juosta niillä ennen kuin tuli eka suhde tätä kautta, sitä ennen sain lievää vakavamman treffiburnoutin. Viime syksynä oli myös yksi yritelmä tätä kautta, joka niin sanotusti eteni, enkä kuullut tätä ylläkuvattua vakiorepliikkiä. Homma ei vaan muuten toiminut, joten sinkkuna taas.

Kaksi viikkoa sitten hyvä ystäväni järjesti mulle ja yhdelle miehelle treffit, kun olemme kuulemma kuin toisillemme tehdyt. Taas meni vakikaavan mukaan, mies ei halua tavata toistamiseen. Itse olisin ollut halukas pariin uuteen tapaamiseen, jotta alkujännitys vähän hellittäisi ja tietäisi, onko mitään yhteistä.

Muuten en ole jaksanut käydä nettitreffeillä, äskeinen kokemus palautti mieleen kivuliaita muistoja. Taitaa treffit olla mun puolestani toistaiseksi

Mulla oli kans suomi24 treffit sivuilla ilmotus, monenlaisia ihmisiä tuli tavattua... Kärsin myös jonkinlaista treffi burn outia ja sain syksyllä pakitkin, vaikka näin jälkeenpäin olen kiitollinen tälle miehelle koska jälkiviisaana taisin "roikkua" hänessä.. Nyt olen kolme kk pitänyt yhtä yhden miehen kanssa jota en ensin edes aatellu tavata kun olin niin täynnä tätä touhua mutta onneks hän oli sinnikäs ja lähetteli viestejä. Joulun jälkeen tavattiin ja meillä synkkas, olen tainnu rakastua

• Etsivä
        Nättinaama kirjoitti:

Mikä sinussa sitten vikana, jos meitä miehiä ei kiinnosta seurasi ?

• Hattuun

Vähän enemmän viinaa vaan - kyllä se siitä...

• Turmiola*

Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän viinaa.

• jaas

miten selvitä pakeista - no ei niistä aina selviäkään...

• ISO_RUMA_MIES666V

Jos saat pakit niin pieksä pakkien antaja. kun puuttuu etuhampaat ja molemmat silmät on kuin pesukarhulla niin ei kelpaa muillekaan se enää! PILIKKA OSU OMMAAN NILIKKOON SILLO! SOETANA

• heikinmarkkinat sentää

niin naisille ja miehille!! en luule et naamassasi on ollut vikaa...ehkä olet hermostuneena sanonut jotain hömösti ym ym??
      taikka nainen ei vaan lämmennyt...Itse pidän itseäni viehettävänä.En käytä meikkiä juuri koskaan.ja kaikki kehuu aina luonnonkauniiksi ym ym. mut taitaa olla sitte luonteesa vikaa kun ei natsaa kenenkään kanssa..en ole vaativa,oikeastikaan.rehellisyys ja hellyys.that's it :D enkä oo ennen ees muuten tajunu et miten pituus vaikuttaa...ole erittäin lyhyt,en siltikään kääpiö, joten näytän nuorelta..

• Crash after crash

Kun selaa treffipalstoja huomaat mitä naiset etsivät, 10 vuotta nuorempia miehiä, talous kunnossa, asunto, auto, mökki jne. Tässä tärkeys järjestys. Missä sitten rakkaus? Jos kuulut tähän ryhmään niin en ihmettele että et löydä.

Miehet kenellä on kaikki kunnossa haluamme myös seksikkäitä, kaikilla varusteilla, 10 tai 20 vuotta nuorempia herättäjiä, eikä mitään tylsiä itsekeskeisiä vanhoaja korppuja.

• nitsuli

Monet ihmiset ovat myös sellaisia että etsivät vain yksille treffeille seuraa. Ettei ole aikomustakaan lähteä uudestaan ulos vaikka toinen olisi minkälainen, ellei sitten ole täysin virheetön, mitä tuskin kukaan on. Ei vaan haluta sitoutua, vaan halutaan kuitenkin käydä ulkona vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Itse olen kyllä aina miehelle ilmoittanut että "en sitten muuten etsi suhdetta", mutta kaikki eivät niin tee. Mutta ei se, jos toinen ei halua lähteä toisille treffeille yleensä tarkoita sitä että toisessa olisi jotyain vikaa!

• pakkeja...

Enpä ole tähän ikään mennessä (23v.) vielä yksiäkään pakkeja saanut, kaikki treffikumppanit ovat halunneet nähdä uudestaan, minäkin olen halunnut nähdä uudestaan satunnaisia yksilöitä... Kyllä se täytyy vain hyväksyä että jokainen miellyttää jotakuta, mutta vain kourallinen miellyttää melkein jokaista. Turhaan sen asian kanssa painit, et vain kuulu siihen kouralliseen. Hyvä uutinen on, että et ole asian kanssa yksin; sen kourallisen ulkopuolelle kun jää suurin osa ihmisistä. Tekeehän se etsinnän työläämmäksi, mutta mitä nopeammin hyväksyt tosiasiat, sitä nopeammin voit aloittaa sinnikkään taistelun oman kullan löytämiseksi. Ja lopeta se naistenlehtien tuijottelu, se altistaa juuri noille turhille itsetuntoa alentaville ajatuksille.

• jääkiekkomies

Pakeistahan selviää harhauttamalla ja laukomalla maalin! Ja jos ei muu auta nii ei muuta ku pitkä päätyyn ja kovaa tööttiä laitaan! xD

• Nimetön

no,en ole kyllä saanut pakkeja ensitreffien jälkeen,mutta ei se ole kuule helppoa sen toisen osakaan,jos ei oikein ilkeä sanoa,että ei käytös esim,miellytä tms,syitä on monia.
      Ei kyllä edes kannata mennä treffeille,jos kuvittelee,että se aina onnistuisi.

• Nättinaama

helposti tulee turhia odotuksia, kun lähtee treffeille. Jännitän vähän vieraita ihmisiä, vaikka olen ammattissa, jossa tapaa paljon väkeä koko ajan. Kai se sisimmäinen jännitys jotenkin paistaa treffeillä, ja luulen että vaikutan tosi vakavalta ja kontrolloidulta.

Niin tai näin, olen luovuttanut koko homman. Herran haltuun. Jos ei ketään tule, niin pärjäähän näinkin. Tietenkin on aina kivempi kun on joku. Lämmöstä ja läheisyydestä tykkään minäkin.

Typerimmältä tässä viimeisessä tuntui, kun mies sanoi: "Ilman muuta haluan tavata uudelleen", enkä ollut edes kysynyt asiaa. Jälkeenpäin selvis, ettei miehellä ollut mitään aikomusta tavata toistamiseen. Ei kuulemma ole pelimies, sanoi ystäväni, joka treffit järjesti, joten ihmettelen miksi piti valehdella. Parempi sanoa reilusti, jos ei kiinnosta.

• treffien aikana
        Nättinaama kirjoitti:

helposti tulee turhia odotuksia, kun lähtee treffeille. Jännitän vähän vieraita ihmisiä, vaikka olen ammattissa, jossa tapaa paljon väkeä koko ajan. Kai se sisimmäinen jännitys jotenkin paistaa treffeillä, ja luulen että vaikutan tosi vakavalta ja kontrolloidulta.

Niin tai näin, olen luovuttanut koko homman. Herran haltuun. Jos ei ketään tule, niin pärjäähän näinkin. Tietenkin on aina kivempi kun on joku. Lämmöstä ja läheisyydestä tykkään minäkin.

Typerimmältä tässä viimeisessä tuntui, kun mies sanoi: "Ilman muuta haluan tavata uudelleen", enkä ollut edes kysynyt asiaa. Jälkeenpäin selvis, ettei miehellä ollut mitään aikomusta tavata toistamiseen. Ei kuulemma ole pelimies, sanoi ystäväni, joka treffit järjesti, joten ihmettelen miksi piti valehdella. Parempi sanoa reilusti, jos ei kiinnosta.

Yleensä ihminen vaistoaa, onko "jotakin sähköä ilmassa". Toisesta huomaa, onko hän liikkeellä vilpittömin mielin. Myös valehtelu näkyy usein päälle päin. Tästä syystä, varsinkin ensitreffeillä, ei saa olla jännityksestä jäykkänä. Se näyttää ulospäin siltä, että et uskalla olla avoin ja olet ikään kuin suojatilassa, eli onko jotakin salattavaa. Liika yrittäminen menee helposti koheltamiseksi, joka on epäaidon näköistä sekin ja säikyttää aidomman ihmisen perääntymään jotenkin kohteliaasti. Olisikohan fiksumpaa järjestää ensimmäisille treffeille jotakin muuta tekemistä (konserttiin, keilaamaan, kävelylle...) ja jättää syvällisempi keskusteleminen vaikka toiseen tai kolmanteen tapaamiseen. Ne, joilla on kiire, eivät voi olla liikkeellä tosissaan.

• Nättinaama
        treffien aikana kirjoitti:

Yleensä ihminen vaistoaa, onko "jotakin sähköä ilmassa". Toisesta huomaa, onko hän liikkeellä vilpittömin mielin. Myös valehtelu näkyy usein päälle päin. Tästä syystä, varsinkin ensitreffeillä, ei saa olla jännityksestä jäykkänä. Se näyttää ulospäin siltä, että et uskalla olla avoin ja olet ikään kuin suojatilassa, eli onko jotakin salattavaa. Liika yrittäminen menee helposti koheltamiseksi, joka on epäaidon näköistä sekin ja säikyttää aidomman ihmisen perääntymään jotenkin kohteliaasti. Olisikohan fiksumpaa järjestää ensimmäisille treffeille jotakin muuta tekemistä (konserttiin, keilaamaan, kävelylle...) ja jättää syvällisempi keskusteleminen vaikka toiseen tai kolmanteen tapaamiseen. Ne, joilla on kiire, eivät voi olla liikkeellä tosissaan.

tosi huono havaitsemaan mitään sähköä, mies saa tulla suurin piirtein päälle ennen kuin tajuan että hän on kiinnostunut minusta. Ihme juttu, ystävyyssuhteissa olen yleensä intuitiivinen ja herkkä, mutta tässä on sokea pisteeni.

Tiedän oikein hyvin, että jäykkä ei kannata olla. Vaan minkäs teet. Sama kuin sanoo koiria pelkäävälle: Tämä on kiltti koira, ei pure. Tai lentämistä jännittävälle: Lentäminen on turvallisin matkustustapa.

Sitä paitsi olen sitä mieltä, että kiinnostus ja kiintymys voivat syttyä myös asteittain, sitä myöten kun tutustuu toiseen. Mutta useimmat odottavat tajunnanräjähdystä heti.

Joo, elämän varrelta on lukuisia kokemuksia siitä, että mies on ollut kiinnostunut musta, enkä hoksaa mitään. Ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Luin tuolta alempaa naisen kokemuksen siitä, kuinka hän heti osaa lukea oikein miehen eleitä ja ilmeitä. Huoh.

• Sama jolle vastasit
        Nättinaama kirjoitti:

tosi huono havaitsemaan mitään sähköä, mies saa tulla suurin piirtein päälle ennen kuin tajuan että hän on kiinnostunut minusta. Ihme juttu, ystävyyssuhteissa olen yleensä intuitiivinen ja herkkä, mutta tässä on sokea pisteeni.

Tiedän oikein hyvin, että jäykkä ei kannata olla. Vaan minkäs teet. Sama kuin sanoo koiria pelkäävälle: Tämä on kiltti koira, ei pure. Tai lentämistä jännittävälle: Lentäminen on turvallisin matkustustapa.

Sitä paitsi olen sitä mieltä, että kiinnostus ja kiintymys voivat syttyä myös asteittain, sitä myöten kun tutustuu toiseen. Mutta useimmat odottavat tajunnanräjähdystä heti.

Joo, elämän varrelta on lukuisia kokemuksia siitä, että mies on ollut kiinnostunut musta, enkä hoksaa mitään. Ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Luin tuolta alempaa naisen kokemuksen siitä, kuinka hän heti osaa lukea oikein miehen eleitä ja ilmeitä. Huoh.

Älä vaivu epätoivoon. Olet kirjoittamasi perusteella todella hyvä ihminen ja ajattelet asioita syvällisesti.

En usko pitkän suhteen lähtevän liikkeelle "tajunnan räjäyttävällä tavalla" eka treffeillä. Siksi olisikin kai hyvä, jos ekalla tapaamisella olisi jotakin muuta tekemistä ja keskustelunaiheita. Kun kaksi ihmistä tapaa ensimmäisen kerran, ei voi olettaa että minkäänlainen syvällinen keskustelu voisi onnistua luontevasti, kun pohjalta puuttuu luottamus toiseen. Yhteisellä harrastuksella tai muulla kiinnostuksenkohteella voisi tietysti päästä liikkeelle.

• Nättinaama
        Sama jolle vastasit kirjoitti:

Älä vaivu epätoivoon. Olet kirjoittamasi perusteella todella hyvä ihminen ja ajattelet asioita syvällisesti.

En usko pitkän suhteen lähtevän liikkeelle "tajunnan räjäyttävällä tavalla" eka treffeillä. Siksi olisikin kai hyvä, jos ekalla tapaamisella olisi jotakin muuta tekemistä ja keskustelunaiheita. Kun kaksi ihmistä tapaa ensimmäisen kerran, ei voi olettaa että minkäänlainen syvällinen keskustelu voisi onnistua luontevasti, kun pohjalta puuttuu luottamus toiseen. Yhteisellä harrastuksella tai muulla kiinnostuksenkohteella voisi tietysti päästä liikkeelle.

aivan oikeassa, ne kerrat jolloin on ensitreffeillä käyty kävelemässä, metsässä tai vaikka melomassa, ovat menneet paremmin, kun huomio kiinnittyy johonkin muuhun kuin treffeilläoloon.

Alan tuntea itseäni vähän luuseriksi, kun kirjoitan jo kolmatta kommenttia aiheesta, mutta tosiasia on, että treffeillä olen varsinainen tikkujäykkä surkimus, vaikka monilla muilla elämänalueilla pärjäilen ihan ok.

Monenlaisia ihmisiä on ja monenlaisia asenteita, sen huomaa pelkästään tätäkin ketjua lukemalla.

• ulkonäköseikka

Joo ei se ulkonäöstä kiinni ole. Jos ei kemiat natsaa niin ei, oli ruma tai kaunis

• Mies...

Siis onko tosiaan niin että kaikki kunnon naiset on varattuja? Tarjolla on vain näitä humppa-liisoja jotka hakee jotain täydellistä ja mahtavaa.. mutta mitää ei ole tarjota vaihdossa.. Ja mikä kurjinta puhuminen ja kommunikointi yleensä on lastentarha asteella.. Ja moraali ja käytöstavat on ihan vieras käsite.. Sanotaan muuta ja tehdään toista :D No onneksi asia ei ole näin ja mulla vaan on ollut huono tuuri..uskon että oikeita naisiakin on vielä olemassa..ja se löytyy ajallaan.. mutta ei kyllä treffi-palstalta ;) Sieltä toki saa seuraa, mutta tasosta ei kannata puhua mitään..vaikka vaatimuslistat joka pirkolla ylettyy korkeankin talonkatolle :D

En ole saanut pakkeja, joten turha kuvitella että täällä tilittää katkera mies..päin vastoin.. olen antanut pakkeja aika urakalla.. näille "täydellisille" lyyleille.. ;)

• iso...
        Mies... kirjoitti:

Siis onko tosiaan niin että kaikki kunnon naiset on varattuja? Tarjolla on vain näitä humppa-liisoja jotka hakee jotain täydellistä ja mahtavaa.. mutta mitää ei ole tarjota vaihdossa.. Ja mikä kurjinta puhuminen ja kommunikointi yleensä on lastentarha asteella.. Ja moraali ja käytöstavat on ihan vieras käsite.. Sanotaan muuta ja tehdään toista :D No onneksi asia ei ole näin ja mulla vaan on ollut huono tuuri..uskon että oikeita naisiakin on vielä olemassa..ja se löytyy ajallaan.. mutta ei kyllä treffi-palstalta ;) Sieltä toki saa seuraa, mutta tasosta ei kannata puhua mitään..vaikka vaatimuslistat joka pirkolla ylettyy korkeankin talonkatolle :D

En ole saanut pakkeja, joten turha kuvitella että täällä tilittää katkera mies..päin vastoin.. olen antanut pakkeja aika urakalla.. näille "täydellisille" lyyleille.. ;)

-nyrkki.

Sillä niistä selviää. Riippuu tietty, jos vihun ally on toiminut ja pakkeja on liikaa.. -silloin se seinä voi tulla vastaan ja pakeista selviäminen on vaikeaa.

Kehotan kuitenkin simssaamaan ja kehittään sitä nyrkkiä. Jonkun ajan kuluttua, kun egosi on kasvanut ja äijiä on joka nurkassa, niin tajuat että pakkeja ei yksinkertasesti ole "vihulla" tarpeeksi.
        Tohon tilanteeseen päästyäsi tulet jopa kaipaamaan niitä pakkeja.

• absd
        Mies... kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itse olen törmännyt siihen että suurin osa miehistä jotka hakevat seuraa osoittautuvat lähemmässä kirjeen vaihdossa varatuiksi tyyliin: olen sinkku, mutta oikeasti vasta eroamista harkitseva koska vaimon kanssa on niin vaikeaa...., tai kun annat pakit, niin ei se haittaa mulla olikin jo joku, kunhan kokeilin. Ainoa syy miksi itse päätin yrittää netin kautta on se ettei kerta kaikkiaan kapakat kiinnosta, ja kukaan ei tule kotoa hakemaan. Joo, harrastuksistahan voi kumppanin löytää, ts. isät vie poikiaan ja äidit tyttäriään, harvoin siellä sinkut on liikkeellä. Itse en edes haluaisi sekoittaa lasten harrastuksia ja seuran hakua!!!!

• höpöhöpöhöpsis
        Mies... kirjoitti:

Älä viitsi yleistää! Olen koulutettu, fiksu, älykäs ja erittäin huumorintajuinen nainen ja on äärimmäisen vaikeaa löytää miestä joka olisi edes jotenkin "sisäsiisti" ja kuosissa!
        Totuus toki on että kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta koskaan ei kannata alkaa suhteeseen ihmisen kanssa joka ei ole samalla tasolla - tämä on moneen kertaan nähty ja koettu!

• Nainen61
        Mies... kirjoitti:

...yksi tavallinen nainen, joka kaipaisi sitä oikeata vierelleen. En ole ruma, en tosin missikään; en ole "blondi" ja mielestäni osaan keskustellakin; huumorintajuakin löytyy, mutta miehet ne vaan ei huoli..
        Pakkeja olen saanut enemmän kuin tarpeeksi ja ne "syö naista" melkoisesti...
        Milloinkahan se oikea sitten osuu kohdalle? Ja missä?

• parempi yksin kuin huonon k...
        Mies... kirjoitti:

Alku kirjoituksessasi kuulosti ihan minun ajatuksiltani miehistä. Yksi tärkeä kriteerini miehelle olisi, että hän ei ole pettänyt koskaan exiään/exäänsä... Eipä vaan sellaista löydy. Luulen myös, että miehet eivät uskalla lähestyä selvinpäin olevaa, fiksua naista. Olen itsestäni huolehtiva, urheilullinen nainen. Pukeudun aina naisellisesti. Meikkaankin siististi eikä minun tarvitse hävetä ulkonäköäni. Käyn ravintoloissa harvakseltaan ja yleensä autolla. Olen iloinen ja saan yleensä seuraa. Se jokin vain puuttuu... Kunnollista, tavallista miestä ei satu kohdalle. Toki ehdokkaita on ollut, mutta sitä jotakin ei ole "syttynyt". Olen saanut pakit kahdelta mieheltä, oikeastaan matkan takia emme edes kunnolla tavanneet... En jäänyt suremaan, kaikilla ei vain ole kemiaa keskenään.. En odotakaan olevani jokaisen miehen unelma, riittäisi kun olisin vain "sen yhden"...

• Boycott
        Nainen61 kirjoitti:

...yksi tavallinen nainen, joka kaipaisi sitä oikeata vierelleen. En ole ruma, en tosin missikään; en ole "blondi" ja mielestäni osaan keskustellakin; huumorintajuakin löytyy, mutta miehet ne vaan ei huoli..
        Pakkeja olen saanut enemmän kuin tarpeeksi ja ne "syö naista" melkoisesti...
        Milloinkahan se oikea sitten osuu kohdalle? Ja missä?

"yksi tavallinen nainen, joka kaipaisi sitä oikeata vierelleen. En ole ruma, en tosin missikään; en ole "blondi" ja mielestäni osaan keskustellakin; huumorintajuakin löytyy, mutta miehet ne vaan ei huoli.."

Tää on niin tätä! Itsekin olen tavallinen mies, tavallisen näköinen, en mallipoika, osaan jutella ja huumorintajuni ylittää välillä ystävieni ymmärryksen! Vaan sinkkuna elellään...
        Mikä on kun taidot ei riitä?

• meinaat
        höpöhöpöhöpsis kirjoitti:

Älä viitsi yleistää! Olen koulutettu, fiksu, älykäs ja erittäin huumorintajuinen nainen ja on äärimmäisen vaikeaa löytää miestä joka olisi edes jotenkin "sisäsiisti" ja kuosissa!
        Totuus toki on että kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta koskaan ei kannata alkaa suhteeseen ihmisen kanssa joka ei ole samalla tasolla - tämä on moneen kertaan nähty ja koettu!

Hyvässä parisuhteessa puoliskot täydentävät toisiaan. Jos etsit pariksesi kopioa itsestäsi, veikkaan ettet tulisi löydettyäsi sen kanssa toimeen. Tai olisi sellainen pintaliitoliitto, jossa tehdään hartiavoimin töitä kasassa pitämisen eteen. Väitän, että toisen arvostus on aidompaa, kun "ollaan hyviä" eri asioissa.
        Kumppanista pitää voida etsiä hyviä puolia, eikä kaivella tikulla esiin vikoja. En käsitä, mistä olet mieskokelaasi kaivanut, kun eivät ole olleet sisäsiistejä. Korkea koulutus voi luoda sellaisen harhakuvan, että jossakin odottaisi se unelmakumppani toimettomana vain sinua. Totuus on, että kun kaksi sinkkua alkaa suhteeseen, niin kumpikin joutuu tinkimään omista tottumuksistaan. Ei ikään kuin luopumalla, vaan uusi yhteinen päämäärä lohkaisee kummankin itsenäisyydestä siivun. Tavallaan hyvä parisuhde on upporikasta ja rutiköyhää, eli kumpikin antaa kaikkensa. Ei parisuhde ole palvelussuhde puolin eikä toisin.

• Jeejee

Ulkonäkö valitettavasti vaikuttaa paljon moneen ihmiseen, mutta onko semmonen ihminen joka tuomitsee eniten ulkonäön perusteella semmonen jonka kanssa haluisit edes olla tekemisissä?

• yx vaan

Ei todellakaan ulkonäkö siinä mielessä ole tärkeintä. Jotkut sanovat, että jokainen valitsee oman "naimanamansa". Jotenkin kun katsoo pareja ovat aika toistensa oloisia. Kuten vakka kantensa valitsee..tms.
        Pitänee paikkansa. Ei siinä pelissä ulkonäöllä ole merkitystä, kunhan löytää oman "naimanaamansa".

• Hopeinen poro

Siitä on nyt kolme kuukautta ...ja yhä poden jonkinmoista lemppauksesta johtuvaa tyrmistystä.
      En sanois, että olen kaunis mutta hauskan näköinen,eloisa ja hyvän tuulinen naisihminen jolla positiivinen asenne elämään ja puitteet ok. Tämä cättimies alkoi satunnaisesti jututtaa,nooh mikäs siinä juttua riitti ja aiheet syvenivät. Juttelimme joskus jopa tunteja...aiheet vaihtelivat. Pikkuhiljaa aloin jopa luottamaan, hän kertoi avoimesti elämästään ja siitä mitä on tapahtunut,rehellisen tuntuinen mies. Vaihdoimme kuvia...
      Eräänä päivänä hän sitten sanoi, että haluaa tavata. Ajattelin että mikäs siinä ainahan ihmisen voi tavata,jos vaikka sattuisi kolahtamaan jollain syvemmälläkin tasolla. Toki olin jo häneen ihastunut....
      Niinpä tapahtui että ,hän vain ilmoitti varanneensa lentoliput eräänä marraskuisena perjantaina ja tulevan tapaamaan minua koti kaupunkiini. Toiminnan mies. Hain hänet kentältä ja menimme hänen hotelliinsa minne olimme sopineet hänen majoittuvan. Jo ensimmäinen halaus tuntui hyvältä...
      Hän oli juuri sellainen kun oli antanut kuvauksen itsestään ja kuvansa näköinen mies.
      Vietimme unohtumattoman illan ja yön pitkälle aamun sarastukseen. Se kolahti...totaalisesti...
      oli vain niin helppoa olla ja antaa virran viedä.Päivän jatkuessa tuli aika että,
      hänen piti lähteä joten vein hänet kentälle ja hän lensi pois.Viimeinen suudelma...ja kone vei miehen mennessään kauas pois. Tunne oli mieletön ja samalla oloni kovin hämmentynyt kaikesta siitä mitä hän kertoi minulle ja mitä koin hänen kanssaan.
      Alkoi tiivis soittelu,mesettely,viestit...kunnes sovimme että minä vuorostani lentäisin hänen luokseen. Niin lensin tuohon sateiseen sumuiseen kaupunkiin...
      Mies oli vastassa ja hän vei minut kotiinsa.
      Mutta jo heti astuessani taloon tiesin että jotain on pielessä,vaistosin. Mutta ajattelin että kuvittelen vain. Vietimme viikonlopun yhdessä hyvin kotoisasti...ruuanlaittoa,saunomista ja musiikkia kuunnellen takkatulen lämmöstä nauttien. Mukava viikonloppu...kunnes koitti aika mun lentää pois.
      Hän vei minut kentälle ja matkani alkoi. Tunsin ikävää ja haikeutta. Kaipausta,pidin hänestä valtavasti.
      Kotona mietin ja pohdin näkemiäni asioita. Suhteemme jatkui,puheluita,meseä ja viestejä kunnes ne alkoivat vähetä. Katomisia mesestä,ei vastauksia viesteihin...olin ihmeissäni.
      Kunnes eräänä lauantai aamuna puhelimeni soi ja humalainen mies esittelee itsensä olevansa hän ja juuri hän eikä kukaan muu. Mies sanoo ettei jatka suhdetta kanssani koska asun niin kaukana ja minun olevan mustasukkainen kyttäävä ämmä? Hän viettää elämäänsä juuri kuten hän haluaa enkä kuulemma estäisi sitä mitenkään.(välimatkaa 800km) Kuuntelin puhelua suu auki...olin sanaton. Mitä olin tehnyt häntä kohtaan väärin. Ja silloin hän sen sanoi etten ollut lähelläkään hänen kuolleen vaimonsa tasoa joka oli ollut niin täydellinen. Eli hän haki kuolleen vaimonsa kopiota, ei minua. Ja siksi sain mennä.Ja paljon muuta. Silloin tajusin mitä merkitsi kultainen sormus hänen kultaisessa ketjussaan. Hän oli yhä kuolleen vaimon kanssa sormuksin sidottu yhteen.Minulla ei ollut mitään merkitystä,eikä minun tunteilla häntä kohtaan.
      Lopetin puhelun vaikka puhetta yhä kuului,sanoin vain, että tule onneliseksi elämässäsi. Ehkä jonain päivänä se kopio löytyy.

• beauti....

En ole koskaan pakkeja saanut. Miehet käyvät todella kuumana minuun. Ja käytän surutta tilannetta hyväkseni. Tulin muutama päivä sitten Balilta. Tänään minut hakee mustang-mies, jolla on joku hemmotteluyllätys minulle. Lahjoja saan viikottain. Kuten sanotaan...timantit ovat :) Ja köyhempiä potkin jaloista...

• soo

Ja mitään ei puutu kun ihan tänne asti vaivaiduit sen kertomaan?

• jii aa pee

no itelle kävi sillee että tapasin naise treffi 24:sen kautta ja pidettii alux s-posti kautta ja mesen kautta ja tex viestein ... ku meillä oli sellanen kauko suhe 130km väli matkaa .. alux aika kiihkeetä "seurustelua " joka pikku hiljaa alko sitte rakoilla ja sitte tuli se ,,,, et sain tex viestin että hän oli löytäny omalta paikka kunnalta miehe ,, tosin paari illa päätteexi ,,eikä ollut ensimmäinen vkl loppu ku oli kavereitte kans menossa ,, noh ei se onnex tullu yllätyksenä mut kirpaisise kuitenki ,, mut elämä on jatkuttava ,, että sellaset pakit tuli ,,

• miksi ei voi seurustella

Parhaita (pahimpia) pakkeja on, kun toinen lausuu seuraavat sanat:

"En voi aloittaa suhdetta, kun mulla on niin kiireinen elämä ja mulla ei ole aikaa. On nämä harrastukset, kaverit yms."

Jaa... mitenköhän KUKAAN koko maailmassa voisi aloittaa suhdetta, kun kaikilla on harrastuksia ja kavereita. Aikaa on siihen mihin sitä oikeasti haluaa käyttää.

"Mä en ole seurustelevaa tyyppiä. En halua sitoutua ainakaan tässä vaiheessa kehenkään."

Just joo... Ihminen haluaa aina pitkällä aikajänteellä sitoutua. Ja jos "se oikea" löytyy 16v niin silloin ihminen HALUAA sitoutua. En vain siis ollut se oikea.

"En voi aloittaa suhdetta, kun en ole vielä päässyt yli entisestä parisuhteesta."

Niinpä niin... Vanhasta pääsee parhaiten eroon aloittamalla uuden suhteen. Ei se tilanne muutu muuksi vuodenkaan kuluttua. Pitää vain löytyä oikea kumppani.

"Mulla on nyt sellainen hetki, että mun pitää keskittyä täysillä vain mun pääsykokeisiin/työhön ja en voi mitenkään alkaa suhteeseen."

Jep jep... kyllä ne töissäkäyvät ja pääsykokeisiinkin lukevat seurustelevat. Luetaan iltaisin yhdessä tai katsotaan yhdessä sitä työprojektia...

-----------------------------------------

Tosiasia on se, että jos oikean löytää niin millään muulla ei ole väliä. Tekosyitä tai huonoja selityksiä sen sijaan löytyy. Itse olen rehellisyyden nimissä sanonut yhdelle naiselle eron syyksi sen, että meillä ei seksi toimi niinkuin haluaisin sen toimivan. Se on mielestäni REHELLISYYTTÄ ja sitä arvostan. Ei tarvitse sanoa kenellekään rumasti, mutta totuuden voisi sanoa. Ikuiset selitykset vaan pistää vihaksi.

• totu ajatukseen

Miksi ihminen, jolta saa pakit (vaikkapa muutaman/tai yhden tapaamisen jälkeen) olisi velvollinen kertomaan syyt pakkeihin. Hänhän ei halua sinua elämääsi, ei koe sinua läheisyyden arvoiseksi ... siksi kohteliaisuusfraasit ovat paikallaan. Miksi niistä pitäisi suuttua, en ymmärrä. Ja ajanpuute on tietenkin totista totta silloin, kun tarjolla ei ole tarpeeksi kiinnostavaa seuraa - joten se vastaus on ainakin rehellinen. Ylipäätään "ei kiinnosta" on useimmiten aika totta, vai mitä?

• juhku1968
        totu ajatukseen kirjoitti:

Miksi ihminen, jolta saa pakit (vaikkapa muutaman/tai yhden tapaamisen jälkeen) olisi velvollinen kertomaan syyt pakkeihin. Hänhän ei halua sinua elämääsi, ei koe sinua läheisyyden arvoiseksi ... siksi kohteliaisuusfraasit ovat paikallaan. Miksi niistä pitäisi suuttua, en ymmärrä. Ja ajanpuute on tietenkin totista totta silloin, kun tarjolla ei ole tarpeeksi kiinnostavaa seuraa - joten se vastaus on ainakin rehellinen. Ylipäätään "ei kiinnosta" on useimmiten aika totta, vai mitä?

Sain itse juuri pakit ja hienosti selvällä suomen kielellä sanottiin: Olen pahoillani, ei ole kiinnostusta sinne suuntaan.

Minusta tää on reilusti sanottu ja kun se on totta. Tottakai se tuntuu pahalle kestä tahansa, mutta pahemmalle se tuntuu jos AINA vaan pakkeja tulee, ja aina itse jos kiinnostuu toinen ei kiinnostu, se on silloin selvä.

Neuvona voisin kaikille miehille sanoa, ei teidän ihmisarvo siitä huonone vaikka pakkeja tulisikin. Naiset hakevat kuten miehetkin sellaista ihmistä joka herättää kiinnostuksen. Ulkonäölleen ei voi mitään, mutta tavoilleen, niin elämäntavoilleen kuin käytöstavoilleen voi vaikuttaa. Kaikkein tärkeintä on että on juuri sellainen kuin on.

TSEMPPIÄ!!

• ............

Hei osa noista on ihan oikeita syitä. Esim. ei voi alottaa uutta suhdetta kun ei ole päässyt edellisestä yli. Ja kyllä se vuoden päästä on eri asia. Ensin pitää surra vanha ja sitten kehiin uusi. Tosielämässä tämä on monta kertaa todettu. Ja elämäntilanne voi muutenkin olla sellainen että suhteelle ei sillä hetkellä ole tilaa. Puhun omasta kokemuksesta.
        "Tosiasia on se, että jos oikean löytää niin millään muulla ei ole väliä" Ei pidä paikkaansa, turhaa romantisoitua ajattelua tuollainen. Nuorena sitä ehkä tuppaa ajattelemaan noin mutta elämänkokemuksen myötä huomaa että muullakin on väliä.

• Silentdespair*

Huonosti, mietin vielä pitkään jälkeenpäin, mikä mussa oli vikana/mitä pahaa olen tehnyt, kun en kenellekkään kelpaa :(
      Oikeastaan tuntuu pahalta ajatellakin niitä pakkeja joita olen saanut.
      En todellakaan vaatisi miehiltä mahdottomuuksia eikä tarvitse olla "ihmeitä", mutta silti ketään ei kiinnosta.
      Olen toki tehnyt aloitteita ja yrittänyt, mutta tuntuu, että turhaan. Lopetin baareissakin käynnin ja netistä en "tuntematonta" miestä halua, joten taitaa jäädä "se oikea" elämässä kokonaan ohi, samapa tuo alkaa kohta olemaankin...:S

• Mä yleensä selviän pakeista juoksemalla/luistelemalla kovaa ja parilla harhautuksella.

• silentdespair*

...Olen itse niin tylsä, kiree, kauhee, ei-kiinnostava tyyppi. Mulla on tylsä elämä. Ei töitä, ei kavereita, ei rahaa :(
      Ei semmoset kiinnosta ketään. Niitäkin ketä joskus kiinnosti, ei kiinnosta enää. Tai haluaisivat 1 illanjuttuja. Niin epätoivoinen en silti ole :) !

• Be happy...

Kun eron jälkeen mietiskelin syntyjä syviä, luin jopa jonkusen kirjankin aiheesta, voisiko joskus vielä kohdata uuden rakkauden.

En muista enää mitä luin, mutta yksi lause on jäänyt mieleeni, ja se on ollut hyvänä ohjenuorana. Se meni jotenkin näin, että aina yhtä potentiaalista ehdokasta vastaan joudumme treffaamaan 9 vähemmän potentiaalista. Tarkoittaa käytännössä sitä, että vain yksi kymmenestä natsaa. Sillä eihän ihmisistä tiedä, ellei tutustu. Joten ei todellakaan kannata masentua ensimmäisen kohdalla. Ja voihan olla, että ensimmäinen on se oikea, tai sitten tulee kaksi kun on tavannut 18. Mutta pointti siis on, että turha edes kuvitella heti onnistuvansa.

Kun sisäistää tämän, voi ottaa rennommin. Ja kun ottaa rennommin, alkaa niitä kiinnostuneitakin ilmaantua. Sillä jos on epätoivoinen, paistaa se kauas, ja saa mahdolliset kumppanit kaikkoamaan.

• mariass___

Mikä naisessa on tärkein asia teille? Mikä naisessa viehättää?
      Olen esim. kaunis, nuori nainen ja hyvä ihminen, mutta on yksi miinus - huono iho.. voiko teidän mielestänne tämä olla syy siihen, että suhde ei toimii, vaikka mies väittää että rakastaa?

• Samassa veneessä

En usko että "huono iho" merkitsee mitään, jos mies sanoo rakastavansa. Mutta mikä on huonon ihon osuus omassa itsetunnossasi - et kai itse anna ihokysymyksen häiritä elämääsi?

• ???

Jos miehelle merkkaa vaan ulkonäkö tai ihon prinsessamainen pehmeys.. olkoon sitten ikuisesti poikamies! .. sama koskee naisia jos eivät osaa katsoa pintaa syvemmälle. Tai katsovat lompakon paksuutta tai statusta.. ne naiset ovat.. no en viitsi edes ääneen sanoa sitä.

Persoonallisuus ei iänmyötä rapistu.. mutta ulkonäkö kyllä ja toisekseen: Ei ole olemassakaan niin kaunista ihmistä jota ei paska luonne saisi pilattua.

Miehelle (ainakin oma näkemys) merkitsee sitoutuminen, muttei kahlitsevuus.. suhde perustuu aina vapaaehtoisuuteen. Uskollisuus on kuvioissa niin pitkään kuin on halua rakastaa ja rakastaa ihmisen persoonaa kaikkinensa.

• mariass___
        Samassa veneessä kirjoitti:

En usko että "huono iho" merkitsee mitään, jos mies sanoo rakastavansa. Mutta mikä on huonon ihon osuus omassa itsetunnossasi - et kai itse anna ihokysymyksen häiritä elämääsi?

Joskus tuntuu, että pelkästään ajatus ihostani pilaa elämääni,..tajuan, että väärin, mutta ei voi sille mitään.. Pahinta oli se, että mies kerran sanonut "sinulla on kaunis iho"...en tiennyt miten reagoida,.. sehän oli vaan meikki,.. kerran yritin sanoa ongelmasta rehellisesti, mutta asia paheni, koska mies luuli, että mulla on joku toinen sen takie sanat ei tuu suusta...

• anteeksi vaan

vaiettu tosiasia on, ettei iho-ongelmainen nainen kelpaa kenellekkään muulle kuin toiselle psoriasis ihmiselle.

• arvosi
        mariass___ kirjoitti:

Joskus tuntuu, että pelkästään ajatus ihostani pilaa elämääni,..tajuan, että väärin, mutta ei voi sille mitään.. Pahinta oli se, että mies kerran sanonut "sinulla on kaunis iho"...en tiennyt miten reagoida,.. sehän oli vaan meikki,.. kerran yritin sanoa ongelmasta rehellisesti, mutta asia paheni, koska mies luuli, että mulla on joku toinen sen takie sanat ei tuu suusta...

Hyväksy se että ihosi ei ole täydellinen ja "pisteet" laskee joidenkin silmissä. Jokaisella on vikansa mutta eniten jää ilman ne jotka eivät uskalla myöntää totuutta.

• mariass___
        anteeksi vaan kirjoitti:

vaiettu tosiasia on, ettei iho-ongelmainen nainen kelpaa kenellekkään muulle kuin toiselle psoriasis ihmiselle.

"sorry" itsellesi

• onko ketään kotona

15 vuotiailla se voi olla syy että suhde ei toimi, mutta muuten what the f***?!!

• löytyy
        onko ketään kotona kirjoitti:

15 vuotiailla se voi olla syy että suhde ei toimi, mutta muuten what the f***?!!

Siitä kun kymmenia tarjokkaita olisi seulottava. Eli parempaa näköä/taloutta, koulutusta ym pitää katella.

• onko ketään kotona kirjoitti:

mikä kommentti tämä on???!!!
        Ongelma ei ole se, että suhde ei toimi vaan "huono iho" jos luet paremmin... kysyin muuten vaan miehiltä mitä ne haluu

• valonneito :)

Ensinnäkin jos ihminen on tarkkavaistoinen vastakkaisen sukupuolen suhteen (osaa lukea vartalon viestintää ja sanallista viestintää), niin hänen ei tarvitse useinkaan saada pakkeja, koska hän on jo ennakolta lukenut merkit, ettei hänestä olla kiinnostuneita.

Olen elämässäni käynyt yli sadoilla nettitreffeillä ja olen tutustunut todella moniin miehiin. Olen oppinut lukemaan erittäin taitavasti kehon viestintää, enkä juuri koskaan ole erehtynyt siitä mitä olen tulkinnut.

Pakkeja on jokainen varmasti saanut tavalla tai toisella. Jos ihmisellä on terve itsetunto, niin hän hyväksyy pakit kohteliaasti ja toivottaa toiselle hyvää jatkoa. Minusta on rohkeutta osoittaa kiinnostus ihailunsa kohteelle. Minusta siinä ei ole mitään hävettävää, eikä nöyryyttävää, jos vastapuoli ilmoittaa kohteliaasti, ettei kiinnostus ole molemminpuolista.

Tottakai se voi hetken egoa kolauttaa, mutta pienellä järkeilyllä tilanteesta pääsee nopeasti yli. Miksi haikailla ihmisen perään, joka ei ole minusta kiinnostunut? Ei se ole mitään rakkautta, jos vain toinen osapuoli on ihastunut. Se on vain harhaista illuusiota rakkaudesta, joka ei ole vielä millään tasolla toteutunut käytännön tasolle. Vaikka pakit pelottaisi, niin eikö kuitenkin ole hyvä, kun ei tarvitse elää epävarmuudessa, että olisiko tuo toinen sittenkin kiinnotunut, mutta minä en uskalla häntä lähestyä.

• turpeeseen

Ja vedetään pää täyteen. Hyvällä lykyllä baarista löytyy uusi muija jo samalla reissula.

• voi olla myös lahja

eihän kaikki voi viehättää kaikkia.
      Eikä ole tarviskaan.
      Koko jutun idea on siinä, että löytää ihmisen, joka viihtyy minun kansani ja päin vastoin.
      Joskus sen ihmisen löytää, kun ei ole sitä edes hakemassa. Joskus käy niin, ettei sitä huomaa vaikka olisi nenän edessä.
      Jokin sanonta menee näin: "Tulee, kun on tullakseen", pitänee kutinsa ajasta piittaamtta.

• blondeistablondein72hki

ensinnäkin sovin aina ettei tavata kuin kavereina ja jos kejittyy jotain niin ok ja jos ei niin voi voi,tää on vain elämää ei enmpää eikä kaikkee kannata vakavasti ottaa niin ja ekan kahvin tuopin aikana molemmat päättää nähdäänkö vai ei ja sillä selvä ja ehdottomasti positiivinen elämän asenne aina auttaa;D

• Karvajalka69

...jos naisella on runko kuin laho lato ja pää tyhjä kuin telkänpönttö, nin eikun rintapystyyn ja kohti uusia pettymyksiä...

• Pakkien tullessa vastapuoli menettää, itsetunto kohillaan ja uutta kehiin. Maailma on täynnä naisia. Ei itketä yhtä, kun voi saada toista.

• oldtrafford

uutta matoa koukkuun vaan, mitä sitä suremaan tuollaista juttua.

• nainen...

Olen antanut ja saanut pakkeja. Ei siinä mitään sen kummempaa, se on elämää. En ole rumilus vaan varmastikin ihan nätti ja mukava, mutta ei voi olla kaikkien mieleen. Ja olen todella monesti tehnyt aloitteita, vaikka niitä pakkejakin on tullut. Ei pidä lannistua. Rohkeat elävät.

• RawrRawr82

kun tulee pakit, käy ilmi että toinen osapuoli ei pidä sinua sopivana. Ja miksi ihmeessä haluaisit suhteeseen jossa sinä olisit se vinkuva myötäilijä? Oletuksena tulee molempien olla hieman riippuvaisia toisistaan... jos vaakakuppi heilahtaa liikaa toiseen ääripäähän, mitä ihmiselämää semmoinen on? Ei ole parempaa tunnetta kuin olla palvottuna sellaisen olennon toimesta, jonka puolesta ampuisit kuun alas ja paljastaisit syvimmät haavasi.

• niitä

pakkeja tullut muutamia.
      Parin viime vuoden aikana muutamilla kymmenillä treffeillä kävin hyvinkin erilaisten miesten kanssa.
      Itse olen hyvän ulkonäön omaava,pitkä ja hoikka blondi.
      Hyvin realistisella pohjalla olen ollut kumppanin etsimisessä eli en haikaile Herra Täydellisen aviovaimoksi pääsemisestä.
      Näinpä sitten löysinkin itselleni sopivan miehen vaikka uskonpuute jo monesti iski.Ei olla enkeleitä kumpikaan mutta aikusina ihmisinä osataan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja elämä näyttää hyvältä eteenpäin.
      Tosiaan säälin näitä reppanoita joilla ei munaa sanoa suoraan jos ei kiinnosta joita muutama minunkin kohdalle sattui.
      Mutta sepä ei todellakaan minun ongelmani ole...onneksi

• Laitalibero

Pakkien antajahan on se joka pakittaa, pakkien saajaa menee vain eteenpäin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe