huippu; kolme pitkää loikkaa ja hyppy tasajalkaa ja sama uudestaan läpi koko hoilauksen. Että mua huvitti, kiitos siitä ilosta!
Ymmärränhän toki ettei voi laittaa vaikeempaa...
Koreografia
4
701
Vastaukset
- oli vähän
hassunnäköinen myös; jänis istuu maassa, tuli mieleen. Ehkä Anna on seuraava pikkukakkosen juontaja.
- kuopio -88
annassa ois kyllä ainesta pikku kakkosen juontajaks, kun sitä kuuntelee vaan pikku lapset, vois jopa menestyä siinä ,kun musiikki on mitä on ja tyyli vaihtuu muodin mukaan. 1. levy oli siedettävä,2. oli karsee, 3. oli sellasta mitä radiokanavat soittaa nykyään(jotkut radiosoitossa olevat kappaleet on hyviä,mut ne ei oo annan kappeleita) millanenkohan ens levy on? mitä anna teki kuopio rockcockissa, kun musta se ainakin on rokkitapahtuma ja anna tekee poppia?
- taas on
tullut mieleen letkajenkka, aivan samoilla askelilla töpöttää lavalla kun esittää noita kahden nuotin jumputuksia.
Tämä emmajuhlien pomppiminen olikin jotensakin koomista minustakin. - minäkin**
äänittämäni Emmagaalan viimein ja en voi kuin yhtyä mielipiteeseesi lavaesiintymisen naurettavuudesta. Tässä maailmantähti? No eipä nyt sentään innostuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501