Olenko oikeassa - Cash kävi Suomessa kolme kertaa:
1) ensin Lahdessa, 2) Helsingissä ja 3) Turussa (& Highwaymen) - (vai kävikö kahdesti erikseen Hesassa?).
Montako kertaa CASH kävi Suomessa?
4
855
Vastaukset
- asemalla
En tiedä/muista noista käyntikerroista, mutta jonkin Helsingin konserttinsa yhteydessä Cash esiintyi Suomen televisiossa Helsingin rautatieaseman ravintolassa yksin kitaransa kanssa ja lauloi 'City Of New Orleans' - ennen esitystä häntä haastatteli Aarre Elo.
- Niinseoli
Mulla on vielä tuo esitys jossain VHS-nauhalla. Pitääkin etsiä ja muuntaa se kiiruusti DVD-muotoon.
Timo T.A.Mikkonen (kaikista mahdollisista!) haastatteli Cashia televisiossa tuon mainitun Lahden keikan yhteydessä. Sekin on arkistoituna jossakin. - georgejones
Niinseoli kirjoitti:
Mulla on vielä tuo esitys jossain VHS-nauhalla. Pitääkin etsiä ja muuntaa se kiiruusti DVD-muotoon.
Timo T.A.Mikkonen (kaikista mahdollisista!) haastatteli Cashia televisiossa tuon mainitun Lahden keikan yhteydessä. Sekin on arkistoituna jossakin.Turussa Cash esiintyi kahdesti joista toinen oli Highwaymeanin riveissä.
- Lonesome Rev. John
Oli miten oli, mutta näin on, että minä olin paikalla Lahdessa. Keikka oli hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017973- 1075637
- 2784952
- 494903
- 763677
- 532896
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328