koska eläkkeelle pääsy näyttää siirtyvän hautaan, on työikä aivan liian pitkä. Siispä ainoa helpotus on varhainen kuolema (parhaassa työiässä mieluiten, niin tulee hoitokuluina valtiolle halvaksi).
Ihan liian pitkä
3
821
Vastaukset
- minä vaan
niinpä itte toivon että lähtö koittaa siinä 50-60 välillä eipä tarvi olla sitten muiten hulena
- <<<
1-10
1.Olisi ihanaa omistaa koira
2.Olisi ihanaa reissata suomessa.ruotsissa.norjassa
3.olisi ihanaa reissata paljon
4.Olisi nastaa omistaa eri merkkisiä autoja
Opettajana Sinä olet etulyöntiasemassa meihin rupusakkiin verrattuna. Nyt on sopivan kälppeä aika alkaa henk.koht varustautumaan seuraavaa 120 vrk:n kylmää ja pimeää kautta varten.
Lähdin syvästä masekuilusta etsimään tietä ylöspäin. Aloin meditoimaan aluksi aivan netiatä löytämilläni vihjeillä. Se on käytännössä piilotajunnan perkaamista.
Sillä tiellä pitää olla riittävän vahva, koska eteen nousee piilotajunnasta aina uusia uhkia, eikä juuri kaveria ole kelle kilauttaa.
Ihailen nuorena kuolleen Pekka Strengin hienoa musiikkikappaletta >Mä sisältäni portin löysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219