SaPKo - Mestiksen kunkku!

Kuka oli taas oikeassa? Missä ne inisijät on nyt jotka väitti että SaPKo tippuu?

Siinä nähtiin taas että minä olen Savon kunkku ja tiedän mistä puhun. Paska huuleen, luuserit! SaPKo on paras!

11

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytäjä.

"Muistutus kansalaisille
      Kirjoittanut: SavoRULES 15.9.2008 klo 19.01

Tulin taas muistuttamaan ettei *lta unohdu!

SaPKo liigaan! Pässi puskee! Sport konkkaan! HeKi Suomisarjaan! SaPKo!"

Mikä tuossa "ennustuksessa" menikään oikein? (* = sensuroitu asiatonta sisältöä)

• SaPKo Liigaan

Ole mitään menetettävää, vaikka putoatkin taas hyyskänpönttöön pää edellä suklaahuuliasi väriä vahvistamaan ja ottamaan harmaaseen nuppiisi uuden kestovärin

• Löytäjä.
        SaPKo Liigaan kirjoitti:

Ole mitään menetettävää, vaikka putoatkin taas hyyskänpönttöön pää edellä suklaahuuliasi väriä vahvistamaan ja ottamaan harmaaseen nuppiisi uuden kestovärin

Täysnolla olikin aivan oikea vastaus, eli ennustuksessa ei ollut yhtään oikein.

• Opettajasi
        Löytäjä. kirjoitti:

Täysnolla olikin aivan oikea vastaus, eli ennustuksessa ei ollut yhtään oikein.

Onttona pyöreanä kumipäänä kelpaat ainostaa sontakärryn pyöräksi ja naapurisi "puuhapumpuksi"

• Päin naamaasi nauraja...
        Opettajasi kirjoitti:

Onttona pyöreanä kumipäänä kelpaat ainostaa sontakärryn pyöräksi ja naapurisi "puuhapumpuksi"

Poju käy kuumana. Anna tulla vain surkimus, varmaan helpotta yksinäistä oloasi ääliö..hehheh....

• Sportsari

Ai että kuka oli oikeassa? No kaikki ne jotka näki sapkon luisuvan karsintoihin,heh.
      Et oo näköjään vieläkään käsittänyt miten Sapko ihan oikeasti oli silmät suurella pitämässä omasta häntäpään paikastaan kiinni.Taitaa pikkuneidin sunnuntairusetti olla liian kireällä.

• Vaasan vetelä, mitä kuuluu? Olet maan alhainen mato jonka tallon saappaani alle aamukasteisella rantapolulla.

• Naurattaa...
        SavoRULES kirjoitti:

Vaasan vetelä, mitä kuuluu? Olet maan alhainen mato jonka tallon saappaani alle aamukasteisella rantapolulla.

siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!

• Kassi Alma
        Naurattaa... kirjoitti:

siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!

Olet taas joutunut hikoamaan hevosen lantaläjän sisällä ja hapeton tila on tehnyt tehtävänsä koloiselle kolinakallolesi

• Heh...
        Kassi Alma kirjoitti:

Olet taas joutunut hikoamaan hevosen lantaläjän sisällä ja hapeton tila on tehnyt tehtävänsä koloiselle kolinakallolesi

Mitä muuta voi odottaa tuollaiselta äitylin pikku peräkamarin pojulta. Mahtaa vituttaa olla yksin, ilman perhettä ilman mitään. Se on sulle kusipää ihan oikein.

• Koiranen juu
        Naurattaa... kirjoitti:

mestiksessä pitää olla yksi porukka jota heitellään kun rukkasta, olisi suru tullut tippumisen takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe